Wyszukaj w serwisie
Goniec.pl > Fakty > Od 4 maja klapki Kappa wracają do Biedronki
Bartłomiej Cieślak
Bartłomiej Cieślak 06.05.2021 13:54

Od 4 maja klapki Kappa wracają do Biedronki

niebieski tekst goniec.pl na białym tle
goniec.pl

Klapki cieszą się dużym zainteresowaniem ze strony Polaków, nic więc dziwnego, że popularne sieci prześcigają się w ofertach tego typu produktów. Szczególnie, że robi się coraz cieplej, wkrótce Polacy zaczną wyjeżdżać na wakacje, a wtedy klapki są już niezbędne w eskapadach do ciepłych krajów.

Biedronka wyszła naprzeciw oczekiwaniom klientów i już we wtorek 4 maja, po długim weekendzie majowym, w ofercie jej sklepów w całej Polsce pojawią się klapki włoskiej firmy Kappa.

Klienci będą mogli wybrać spośród pięciu wersji kolorystycznych: czarnych, niebieskich, żółtych, różowych i miętowych. Klapki dostępne będą w wersji męskiej i żeńskiej. Cenę jednej pary ustalono na 29,99 zł.

Do oferty sklepu trafią również bokserki męskie tej samej formy. Dwupak, w którym znajdują się czarne i czerwone bokserki sygnowane logiem Kappy, również dostępne będą w cenie 29,99 zł.

Trzeba się będzie spieszyć, bowiem ilość produktów jest ograniczona, a w niektórych sklepach klapki znikają w ekspresowym tempie. Po długim weekendzie majowym, podczas którego sklepy były zamknięte przez trzy dni, Polacy na pewno szturmować będą sklepy, a obok produktów spożywczych wielu z nich zapewne chętnie złapie również kolorowe, letnie obuwie.

Nie są to co prawda ukochane klapki Kubota, które zawsze są ogromnym hitem sprzedażowym, jednak klapki Kappa również cieszą się dużym zainteresowaniem i sieć jest przekonana, że tego typu oferta w tej chwili przyciągnie wielu klientów.

O tym, jak bardzo Polacy uwielbiają ten produkt może świadczyć fakt, że nie tylko Biedronka co jakiś czas wrzuca je do swojej oferty. Lidl również miał na swoich półkach te idealne na lato obuwie, aczkolwiek ostatnio zmienił strategię.

Zamiast sprzedawać markowe klapki, Lidl postawił na własną markę i zaczął produkować i sprzedawać klapki z własnym logiem. Te okazały się sprzedażowym hitem i szybko zaczęły znikać z półek sklepów.

Tagi: