Złożył reklamację. Kilka dni później do drzwi zapukał kurier
Składasz reklamację? Może okazać się, że po wysłaniu wiadomości e-mail, do twoich drzwi zapuka kurier. Klienci nawet nie wiedzą, że wyrażając swoje niezadowolenie z jakości lub stanu danego produktu, mogą sporo zyskać.
Nietypowy przebieg internetowej reklamacji
Prawo daje możliwość złożenia reklamacji, jeśli produkt nie jest zgodny z opisem. Innym prawem klientów jest oddanie zakupionego towaru bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni, w przypadku zakupów przez internet.
W przypadku produktów spożywczych wiele osób rezygnuje z prawa do reklamacji i jak się okazuje, może to być wielki błąd. Pan Michał z Warszawy w rozmowie z portalem kobieta.wp.pl opowiedział swoją historię. Kiedy zareklamował jakość mięsa z Biedronki, niedługo później do jego drzwi zapukał kurier.
Śmiertelny wypadek na Podlasiu. 17-latka zginęła tuż obok kapliczkiZareklamował jedzenie, dostał nie tylko należne pieniądze
35-latek nie ukrywa, że częściej reklamuje produkty w sklepie. Wcześniej nie wierzył bowiem w to, że ktokolwiek odpowie na jego wiadomości e-mail. Biuro Obsługi Klienta dwukrotnie go jednak zaskoczyło.
ZOBACZ: Masowa wymiana liczników energii. Niektórzy będą musieli zapłacić
Mężczyzna kupił gotowe muszle do taco. Produktu nie mógł jednak zjeść, gdyż już w domu zauważył, że jedzenie pokryte jest białymi robaczkami. Mieszkaniec Warszawy zrobił zdjęcia zepsutego produktu i wysłał je do biura obsługi klienta. Liczył głównie na zwrot pieniędzy.
- Zwrócono mi te 10 czy 12 złotych, ale też odesłano do producenta. Po wymianie kilku miłych e-maili poproszono o mój adres. Myślę sobie – w porządku. Po kilku dniach dostałem ogromny karton produktów meksykańskich i innych kuchni świata. Wizyta kuriera naprawdę mnie zaskoczyła - zrelacjonował 35-latek.
Złożenie reklamacji może wiązać się z wizytą kuriera
To jednak nie wszystko. Pan Michał zrelacjonował, że nie była to jedyna taka sytuacja. Kurier zapukał do jego drzwi również po tym, jak zareklamował mięso wolnogotowane z Biedronki. Niezadowolony klient skontaktował się z producentem i zrelacjonował, że produkt nie spełnia wymagań i złożonych obietnic.
ZOBACZ: Nawet 1780 zł dla seniorów. Są jednak pewne warunki
- Podobnie jak poprzednio, za tydzień czy dwa kurier przyszedł z kartonem produktów. Tak więc mieliśmy zapas gotowych dań mięsnych sous vide na dobry miesiąc - wyjaśnił klient Biedronki.
Źródło: kobieta.wp.pl