Bardzo ważny komunikat do swoich klientów w ostatnich godzinach wystosował jeden z największych polskich banków. W życie wejdą istotne zmiany, które niejednemu mogą znacznie ułatwić wiele płatności.
PKO Bank Polski opublikował na swojej stronie internetowej ważny komunikat, który został skierowany do wszystkich klientów. W najbliższym czasie pojawią się trudności m.in. w dostępie aplikacji mobilnej. “Jeśli możesz, wykonaj ważne transakcje wcześniej” - apeluje bank.
W obecnych czasach zdecydowana większość z nas płaci za wszelkie zakupy kartą płatniczą. Jest to bardzo wygodna opcja, która sprawia, że nie musimy nosić zbędnej gotówki w portfelu. Wciąż jest jednak wielu zwolenników fizycznych banknotów, którzy z różnych powodów wolą taką formę transakcji. Okazuje się, że w niektórych sytuacjach sprzedawca ma prawo odmówić przyjęcia gotówki. Wielu nawet o tym nie wie.
PKO Bank Polski wydał w ostatnim czasie kolejny bardzo ważny komunikat, który zainteresować powinien przede wszystkim klientów korzystających z usług BLIK. Pojawią się spore ograniczenia, mowa o nawet sześciu miesiącach.
Oszuści nieustannie wymyślają nowe sposoby, by wyłudzać pieniądze od Polaków. W ostatnim czasie pojawiła się metoda znana jako "na bankomat", która wymaga od złodzieja jedynie kawałka papieru. Jak można się przed tym zabezpieczyć?
Mimo iż zdecydowana większość Polaków korzysta częściej z płatności bezgotówkowych, to zdarzają się sytuacje, kiedy papierowe banknoty są nam niezbędne. Wiele osób nawet nie zdaje sobie sprawy z tego, że w bankomatach obowiązują konkretne limity wypłat. Chcąc pobrać nieco więcej gotówki, możemy się rozczarować. Każdy bank ma swój własny, inny limit. Oto ile wynoszą.
Europejskie instytucje finansowe ostrzegają przed nadchodzącym rokiem 2025, który może przynieść znaczące wyzwania dla sektora bankowego. W obliczu potencjalnych cyberataków i przerw w dostawie prądu banki zalecają przygotowanie zapasu gotówki. Wydano ważne komunikaty.
PKO Bank Polski opublikował ważny komunikat dotyczący nadchodzących płatności klientów. Każdy z nich powinien zapoznać się z najnowszym ogłoszeniem w tej sprawie. Bank zalecił wszystkim użytkownikom jego usług wykonanie ważnych transakcji jeszcze przed weekendem, a zwłaszcza przed 5 stycznia, znamy szczegóły.
PKO Bank Polski wydał pilny komunikat, w którym ostrzega klientów. Sytuacja jest bardzo poważna, ponieważ cyberprzestępcy w okresie świątecznym próbują wykorzystać każdą najdrobniejszą chwilę nieuwagi. Bank wyjaśnia, jak skutecznie zabezpieczyć swoje konto przed hakerami. Przedstawiono 10 kluczowych zasad. Wszyscy muszą o tym wiedzieć.
Bankowość internetowa towarzyszy nam już niemalże przy każdej transakcji, a proste w obsłudze aplikacje pozwalają na szybkie uporanie się z płatnościami. Warto mieć jednak na uwadze, że w związku z takimi opłatami istnieją pewne ograniczenia, narzucone przez normy prawne. Nie wszyscy zdają sobie sprawę, że urzędy skarbowe od niedawna są w stanie kontrolować konta bankowe Polaków bez uprzedzenia i podania przyczyny. Mogą one zostać zaalarmowane zwłaszcza w sytuacji, gdy bank zarejestruje u nas poniższe transakcje.
W związku ze zbliżającymi się świętami Bożego Narodzenia i Nowym Rokiem jeden z największych polskich banków wydał pilny komunikat. Powinni przeczytać go wszyscy, którzy planują wykonanie większych płatności w najbliższych dniach. Niektóre funkcje będą bowiem niedostępne.
Jeden z największych polskich banków wydał do swoich klientów pilny komunikat. Przedstawiciele placówki podkreślają, że wystarczy chwila nieuwagi, aby utracić dostęp do konta i pieniądze. Przed czym należy się wystrzegać? Wyjaśniamy.
Wraz z rozwojem technologii bankowość internetowa stała się codziennością dla milionów Polaków, a korzystają z niej zarówno osoby prywatne jak i duże firmy. Warto jednak wiedzieć, że urzędy skarbowe od niedawna mogą kontrolować konta obywateli bez uprzedzenia i podania przyczyny. W konsekwencji rachunki mogą zostać zablokowane, a mienie “zabezpieczone”. Kto powinien się tego obawiać?
Kolejne banki ostrzegają Polaków przed działaniami oszustów. W ostatnim czasie cyberprzestępstwa, zwłaszcza przed świętami, to prawdziwa plaga. Trzeba uważać na takie fałszywe komunikaty.
Pilny komunikat wydał w ostatnich godzinach do swoich klientów PKO Bank Polski. Przedstawiciele placówki podkreślają, że wystarczy chwila nieuwagi, aby jeszcze przed świętami doczekać się przykrych konsekwencji. Chodzi o wiadomości, jakie pojawiają się w skrzynkach klientów. Bank jednoznacznie przestrzega. Pojawiło się oficjalne potwierdzenie.
W związku ze zbliżającymi się świętami Bożego Narodzenia jeden z największych polskich banków wydał pilny komunikat. Lepiej go przeczytać i wziąć sobie do serca, bowiem w innym wypadku klienci będą narażeni na utratę pieniędzy.
Wygląda na to, że w jednym z największych polskich banków doszło do sporej awarii. Klienci aktualnie masowo zgłaszają problemy m.in. z zalogowaniem się do aplikacji mobilnej. Bank PKO BP zabrał głos i wydał krótki komunikat.
Ministerstwo Cyfryzacji właśnie wydało pilny komunikat do Polaków, którzy zdecydowali się zastrzec swój numer PESEL. Chodzi o ponad 5 milionów osób. Muszą one pamiętać o pewnych ważnych zasadach.
Santander Bank wydał pilny komunikat dla swoich klientów. Powinni przeczytać go wszyscy, którzy planują wykonanie większych płatności w najbliższych dniach. Niedawno osoby posiadające konto w tym banku mogły otrzymać niepokojącą wiadomość, za którą wcale nie stała instytucja.
Klienci PKO BP właśnie otrzymali ważny komunikat ze strony banku. Niektórzy z nich nie mogą wypłacić większych pieniędzy mimo posiadania ich na koncie osobistym. Jak się okazuje, te osoby, które korzystają z bankowości i mają zastrzeżony numer PESEL, mogą mieć nieco więcej problemów. PKO BP wyjaśnia wszelkie szczegóły.
PKO Bank Polski właśnie wydał specjalny komunikat dla osób, które zastrzegły numer PESEL. O tych zasadach powinni pamiętać nie tylko klienci instytucji. Zastrzeżenie numeru przed nieautoryzowanym wykorzystaniem to ważny krok w walce z oszustami, jednak osoby, które się na niego zdecydują, nie mogą zapominać o pewnych konsekwencjach.
Bankowość internetowa towarzyszy nam już przy większości transakcji, a proste w obsłudze aplikacje pozwalają na szybkie dokonanie płatności. Warto jednak wiedzieć, że w związku z takimi opłatami istnieją pewne ograniczenia, narzucone przez przepisy prawne. Nie wszyscy zdają sobie sprawę, że urzędy skarbowe od niedawna mogą kontrolować konta bankowe Polaków bez uprzedzenia i podania przyczyny. Same banki mogą informować Krajową Administrację Skarbową o podejrzanych przelewach, jeśli zauważą na naszym koncie takie transakcje.
Bardzo ważna informacja dla znacznej części obywateli. W dniach 26 i 27 listopada mogą napotkać utrudnienia, chcąc wykonać przelew lub zalogować się do aplikacji mobilnej banku. Do klientów właśnie wysłano informację z wyjaśnieniami.
PKO Bank Polski opublikował na swojej stronie internetowej ważny komunikat, który został skierowany do wszystkich klientów. W najbliższym czasie pojawią się trudności m.in. w dostępnie do serwisu internetowego i aplikacji mobilnej. “Jeśli możesz, wykonaj wszystkie ważne transakcje wcześniej” - apeluje placówka.
Dwa duże banki wydały ważne komunikaty, w których informują o utrudnieniach, z jakimi ich klienci będą mogli się borykać w najbliższym czasie. Problemy będą dotyczyć m.in. korzystania z aplikacji mobilnych czy kart debetowych. To bez wątpienia zła wiadomość dla klientów instytucji.
Wraz z rozwojem technologii bankowość internetowa stała się codziennością wielu Polaków. Warto jednak wiedzieć, że otrzymywanie lub wysyłanie przelewów może wzbudzić zainteresowanie Urzędu Skarbowego. Jakie są zatem limity, które pozwolą nam uniknąć niepotrzebnych problemów? Wyjaśniamy.
Klienci z całej Polski zgłaszają problemy z popularną usługą. W ostatnich godzinach do serwisu downdetector.pl wpłynęło kilka tysięcy zgłoszeń, dotyczących wykonywania płatności za pomocą systemu BLIK. Pojawia się coraz więcej informacji na temat “dużej awarii” serwisu, z którego korzysta około 17 milionów Polaków.
PKO Bank Polski opublikował na swojej stronie internetowej ważny komunikat, który został skierowany do wszystkich klientów. W najbliższym czasie pojawią się trudności m.in. w dostępnie do serwisu internetowego i aplikacji mobilnej.