Wyszukaj w serwisie
Goniec.pl > Technologia > Poważna awaria w PKO BP. Klienci bez dostępu do konta
Bartłomiej  Binaś
Bartłomiej Binaś 09.12.2024 16:49

Poważna awaria w PKO BP. Klienci bez dostępu do konta

Poważna awaria w PKO BP. Klienci bez dostępu do konta
fot. Goniec

Wygląda na to, że w jednym z największych polskich banków doszło do sporej awarii. Klienci aktualnie masowo zgłaszają problemy m.in. z zalogowaniem się do aplikacji mobilnej. Bank PKO BP zabrał głos i wydał krótki komunikat. 

Awaria w PKO BP. Klienci zgłaszają problemy

W poniedziałek po południu doszło do sporej awarii w jednym z największych polskich banków – PKO BP. Klienci masowo zgłaszają problemy i trudności m.in. z zalogowaniem się do aplikacji mobilnej. Zgłoszeń o kłopotach cały czas przybywa.

Klienci na ekranach swoich smartfonów widzą krótki komunikat:

Wystąpił błąd. Coś poszło nie tak, ale już nad tym pracujemy. Spróbuj ponownie później.

PKO BP wydał właśnie krótki komunikat, odnosząc się do zaistniałej sytuacji.

Awaria w PKO BP. Bank komentuje

Pierwsze informacje i zgłoszenia o problemach z aplikacją IKO pojawiły się ok. godz. 15.00. Ich liczba bardzo szybko wzrosła, co możemy zaobserwować w serwisie Downdetecor. Obecnie liczba raportów o awarii wynosi już prawie 2 tys.

Poważna awaria w PKO BP. Klienci bez dostępu do konta
fot. Downdetector

ZOBACZ: Pilny komunikat PKO BP. Dotyczy wszystkich klientów, można stracić kontrolę nad kontem

Czy jest jakaś awaria znów, nie mam jak się zalogować do konta, i kupić biletu MPK - komentują w mediach społecznościowych klienci banku.

PKO BP komentuje awarię za pośrednictwem krótkiej informacji w mediach społecznościowych.

Awaria w banku PKO. Jest komunikat

Przedstawiciele PKO BP w mediach społecznościowych potwierdzają, że doszło do awarii. Pojawił się krótki komunikat, w którym poinformowano, że bank już pracuje nad rozwiązaniem problemu.

Występują losowe utrudnienia w dostępie do aplikacji. Pracujemy nad przywróceniem pełnej funkcjonalności - przekazano w komunikacie zamieszczonym w komentarzu na platformie Facebook.

Poważna awaria w PKO BP. Klienci bez dostępu do konta

Warto podkreślić, że sytuacja nie dotyczy wszystkich klientów, a awaria jest losowa.

AKTUALIZACJA

Aplikacja IKO jest już w pełni dostępna. Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Dziękujemy za Waszą cierpliwość i wyrozumiałość - poinformowali przedstawiciele PKO BP również za pomocą konta na Facebooku.

ZOBACZ: Bez tych dokumentów ZUS nie wypłaci emerytury. Seniorzy muszą wiedzieć, ważne wytyczne

Bądź na bieżąco - najważniejsze wiadomości z kraju i zagranicy
Google News Obserwuj w Google News