Tymczasowo nie dostaniesz się do swojego konta. Komunikat PKO BP dla wszystkich klientów
PKO Bank Polski opublikował na swojej stronie internetowej ważny komunikat, który został skierowany do wszystkich klientów. W najbliższym czasie pojawią się trudności m.in. w dostępnie do serwisu internetowego i aplikacji mobilnej. “Jeśli możesz, wykonaj wszystkie ważne transakcje wcześniej” - apeluje placówka.
Ważny komunikat PKO BP
PKO Bank Polski to ścisła czołówka tego typu placówek w naszym kraju. Obsługuje ponad 12 mln klientów, a zdecydowana większość, bo aż 11,3 mln to podmioty obsługiwane w segmencie detalicznym. Dla porównania, na drugim miejscu znajduje się Bank Pekao, któremu zaufało niemal dwukrotnie mniej Polaków - 6,5 mln.
Wiodąca instytucja finansowa ostatnio coraz częściej przesyła komunikaty swoim klientom. Całkiem niedawno ostrzegał przed oszustami, którzy próbują wykorzystać rożne sposoby, aby okradać nieświadomych ludzi. Jednym z nich jest wysyłanie fałszywych wiadomości, rzekomo w imieniu banku. "Uważaj na fałszywe e-maile podszywające się pod bank o temacie: „PKO Bank Polski-Potwierdź płatność 2024.11.18”. Wiadomości mają w polu nadawcy różne adresy mailowe np.: „Księgowy PL <iod78893930@pkobp[KROPKA]pl” - apeluje PKO BP. Teraz placówka opublikowała kolejne ważne powiadomienie.
ZOBACZ: Tylko dzisiaj uwielbiany produkt z Lidla jedynie za złotówkę. Jest jeden warunek
Nawet 4500 zł zwrotu podatku. Czas mija już niedługo Emerytura może być wyższa o 1000 zł. Wystarczy jedna rzeczPKO BP apeluje do swoich klientów
Najnowszy komunikat PKO BP dotyczy planowanych prac technicznych, które mają na celu poprawienie jakości usług. Na najbliższy weekend bank zaplanował w sumie dwie przerwy, podczas których klienci będą zmagać się z wieloma trudnościami. Chodzi m.in. o korzystanie z serwisu internetowego IPKO i aplikacji mobilnej IKO. “Potrzebujemy czasu na prace techniczne – niektóre nasze usługi będą niedostępne” - napisano w komunikacie. Jakie funkcje jeszcze nie będą działać?
ZOBACZ: Nowe świadczenie od stycznia. ZUS przekazał ważny komunikat w sprawie wniosków
Te funcje PKO BP nie będą działać
Przerwa techniczna PKO BP została zapowiedziana niedzielę, 24 listopada w godzinach 00:00 - 12:30. W tym czasie nie będzie można korzystać z:
- serwisu internetowego i telefonicznego iPKO i iPKO biznes
- funkcji otwartej bankowości (Open Banking)
- płatności w internecie Płacę z iPKO
Bank informuje, że w tym czasie aplikacja iPKO biznes mobile będzie niedostępna, a aplikacją IKO będziemy mogli wypłacać pieniądze z bankomatów oraz płacić w sklepach stacjonarnych i internetowych tylko za pomocą BLIKA. Z kolei “wszystkie karty będą działać w bankomatach i sklepach stacjonarnych. W ramach ochrony internetowych płatności kartą 3D-Secure dostępna będzie tylko autoryzacja kodem SMS i PIN-em do karty” - informuje placówka. W związku z przerwą techniczną PKO BP prosi swoich klientów, aby wykonali wcześniej wszystkie ważne transakcje.