Dwa duże banki wydały ważne komunikaty, w których informują o utrudnieniach, z jakimi ich klienci będą mogli się borykać w najbliższym czasie. Problemy będą dotyczyć m.in. korzystania z aplikacji mobilnych czy kart debetowych. To bez wątpienia zła wiadomość dla klientów instytucji.
Wraz z rozwojem technologii bankowość internetowa stała się codziennością wielu Polaków. Warto jednak wiedzieć, że otrzymywanie lub wysyłanie przelewów może wzbudzić zainteresowanie Urzędu Skarbowego. Jakie są zatem limity, które pozwolą nam uniknąć niepotrzebnych problemów? Wyjaśniamy.
Klienci z całej Polski zgłaszają problemy z popularną usługą. W ostatnich godzinach do serwisu downdetector.pl wpłynęło kilka tysięcy zgłoszeń, dotyczących wykonywania płatności za pomocą systemu BLIK. Pojawia się coraz więcej informacji na temat “dużej awarii” serwisu, z którego korzysta około 17 milionów Polaków.
PKO Bank Polski opublikował na swojej stronie internetowej ważny komunikat, który został skierowany do wszystkich klientów. W najbliższym czasie pojawią się trudności m.in. w dostępnie do serwisu internetowego i aplikacji mobilnej.
Nie wszyscy zdają sobie z tego sprawę, ale tytuł, jaki wpisujemy, wykonując przelew, ma bardzo duże znacznie. Czasem konsekwencje mogą okazać się naprawdę bardzo poważne, a nietypowe zlecenia przelewów przykują uwagę banków. Oto co trzeba wiedzieć.
Brytyjski bank ogłosił, że do końca 2025 roku zamknie swój oddział operacyjny w Polsce, co oznacza odejście z kraju jednego z kluczowych graczy w obszarze przeciwdziałania przestępczości finansowej. Decyzja ta wpłynie na 1600 pracowników, którzy dotychczas byli zatrudnieni w ramach działalności banku na terenie naszego kraju.
PKO Bank Polski wydał pilne ostrzeżenie dla swoich klientów, zwracając uwagę na nową falę oszustw internetowych wymierzonych w osoby korzystające z usług bankowości internetowej i mobilnej. PKO BP apeluje o zachowanie szczególnej ostrożności oraz dokładne sprawdzanie nadawców wiadomości e-mail i treści otrzymanych SMS-ów.
Bardzo ważna informacja tuż przed Narodowym Świętem Niepodległości dla klientów banków, którzy planują w najbliższym czasie wykonać przelew Elixir. 11 listopada nie będzie to możliwe. Krajowa Izba Rozliczeniowa radzi obywatelom, co powinni w takiej sytuacji zrobić.
Osoby posiadające konto w Santander Bank Polska otrzymały ważny komunikat w sprawie korzystania ze strony internetowej instytucji oraz jej aplikacji mobilnej. W życie weszła już korzystna zmiana, która ułatwi wielu osobom dopełnienie istotnych formalności. Poniżej wyjaśniamy, jak na niej skorzystać.
Bank PKO BP wydał komunikat do klientów, którzy logują się do ZUS wykorzystując serwis iPKO. Od 7 listopada wejdzie w życie kluczowa zmiana.
PKO Bank Polski wydał pilne ostrzeżenie skierowane do wszystkich swoich klientów. Dotyczy pojawiających się fałszywych wersji serwisu iPKO biznes. Oszuści podszywają się pod bank, próbując wyłudzić dane.
Potężna awaria w jednym z największych banków w Polsce. Wszystko wskazuje na to, że klienci na terenie całego kraju mają problem z zalogowaniem się do aplikacji mobilnej. Użytkownicy nie mogą aktualnie chociażby dokonać płatności BLIK, a lista zgłoszeń w tej sprawie wciąż wzrasta. Kilka tysięcy osób nie ma dostępu do swoich środków w aplikacji.
31 października obchodzimy Światowy Dzień Oszczędzania. Zatem jak to robią Polacy? Czy w dzisiejszych czasach jesteśmy w stanie odkładać pieniądze na "czarną godzinę"? Postanowiliśmy to sprawdzić. Reporter Gońca Eryk Błaszak przeprowadził na ulicach Warszawy sondę, w której zapytał rodaków o to, jakie mają sposoby na oszczędzanie pieniędzy. Wnioski nasuwają się same.
Wielu z nas nie przykłada szczególnej uwagi temu, jaki kod PIN nadajemy do realizacji transakcji bankowych. Jest to spory błąd – jak wyjaśniają eksperci, niektóre kody mogą narazić nas na poważne ryzyko kradzieży. Oszuści mogą z łatwością złamać wiele z ich, a w szczególności te, które widnieją na opracowanej przez pewnego specjalistę liście. Warto sprawdzić, czy nasz się na nim nie znajduje.
Wygląda na to, że w jednym z największych polskich banku doszło do sporej awarii. Klienci zgłaszają m.in. problemy z zalogowaniem się do aplikacji mobilnej. Na chwilę obecną instytucja nie wydała żadnego komunikatu w tej sprawie.
Jeden z największych banków w Polsce alarmuje, że już w najbliższy weekend klientów czeka nie tylko zmiana czasu, ale też spore utrudnienia w dostępie do konta. Problem będzie z płatnościami kartą i przelewami, ale to jeszcze nie wszystko.
Klienci Alior Banku zgłaszają poważne problemy. Mają trudności m.in. w zalogowaniu się na swoje konta za pośrednictwem aplikacji mobilnej i bankowości internetowej. Bank wydał już w tej sprawie pilny komunikat.
PKO Bank Polski wydał w poniedziałek ważny komunikat, w którym przestrzega swoich klientów przed działaniami oszustów. Cyberprzestępcy podszywają się pod bank i wysyłają fałszywe wiadomości. Ujawniono, jak może wyglądać taki mail. - Nie otwieraj załączników i nie klikaj w linki w tego rodzaju e-mailach - ostrzega PKO BP.
Wydawałoby się, że w przypadku przelewów, opiewających na niewielkie kwoty, ich tytuły nie mają większego znaczenia. W rzeczywistości kilka nietypowych słów może nieść poważne konsekwencje. Mimo, że dla nas jest to wyłącznie niewinny żart, może on uruchomić alarm systemów bankowych i zablokować transakcję.
PKO Bank Polski opublikował na swojej stronie internetowej ważny komunikat. Placówka postanowiła przestrzec, na co należy uważać podczas korzystania z ich serwisów internetowych. Apel to pokłosie rosnącej aktywności oszustów w sieci.
Awaria w jednym z największych z polskich banków. Nie działają m.in. strona internetowa i aplikacja mobilna. Klienci mogą mieć problemy z zalogowaniem się na konto i płatnościami online. Wydano oficjalne oświadczenie.
PKO Bank Polski wydał pilny komunikat do wszystkich swoich klientów alarmując, że w środę nie będą mogli korzystać z najpopularniejszych funkcji banku, takich jak płatności zbliżeniowe i kodem BLIK. Znamy dokładne godziny “awarii”.
Mieszkańcy terenów dotkniętych powodziami są w dramatycznej sytuacji. W środę najnowsze informacje dotyczące pomocy po przejściu żywiołu przekazał premier Donald Tusk. Ważne ogłoszenie opublikował również w ostatnich godzinach bank PKO BP.
Jeden z największych polskich banków wydał właśnie niepokojący komunikat. Boryka się on bowiem z awarią, przez którą występują problemy m.in. z płatnościami. "Pracujemy nad szybkim rozwiązaniem problemu" - podaje.
W Unii Europejskiej pojawiają się coraz większe ograniczenia dotyczące wypłat w bankomatach i transakcji płatniczych. Czy w takim razie w przyszłości czeka nas całkowity zakaz płatności gotówką? Są ku temu przesłanki.
Pilny komunikat w sprawie swoich klientów wydał bank BNP Paribas, który ostrzega, że mogą oni w łatwy sposób stracić pieniądze. Nową akcją oszustów jest przesyłanie wiadomości SMS z aktywnym linkiem do strony ściągającej dane. Chodzi tutaj o bardzo wrażliwe informacje, a strona jest łudząco podobna do oficjalnej. Sprawdź, czy jesteś w stanie uniknąć zagrożenia.
Bank PKO BP ma ogromną awarię systemu elektronicznego. Klienci zgłaszają, że ich stany kont pokazują miliardowe straty.
mBank wydał ostrzeżenie najwyższej rangi dla wszystkich swoich klientów. Niestety, dochodzi do coraz liczniejszych prób wyłudzenia pieniędzy oraz wrażliwych danych osobowych przez rzekomych “pracowników banków”. Chwila nieuwagi można nas, dosłownie, bardzo drogo kosztować. Jak wygląda taki telefon od oszusta?