Wyszukaj w serwisie
Goniec.pl > Fakty > Podeszła do owoców podczas zakupów w Biedronce i zdębiała. Teraz sieć gęsto się tłumaczy
Bartłomiej  Binaś
Bartłomiej Binaś 10.07.2024 21:40

Podeszła do owoców podczas zakupów w Biedronce i zdębiała. Teraz sieć gęsto się tłumaczy

Biedronka
fot. Pixabay/dariasophia, materiały własne (zdj. poglądowe)

W jednej z Biedronek na terenie Białegostoku klientka odkryła produkty spożywcze, które wyraźnie nie nadawały się do zakupu. Tego dnia, sprzedawane były jednak w bardzo atrakcyjnej cenie. Do sprawy, którą opisuje portal o2.pl odniosła się już Biedronka. Sieć tłumaczy zaistniałą sytuację "niedopatrzeniem pracowników". 

Klientka w Biedronce nie mogła uwierzyć własnym oczom

W miniony poniedziałek w Biedronce pojawiła się atrakcyjna oferta na nektarynki. Owoce były tego dnia sprzedawane w cenie 4,99 zł za kilogram. Jedna z klientek była chętna na ich zakup, jednak bardzo szybko się rozmyśliła. Nektarynki, które dostrzegła w jednej z białostockich Biedronek pokryte były pleśnią. Kobieta zaznaczyła w rozmowie z o2.pl, że owoce znajdowały się tuż przy wejściu do sklepu, a wielu klientów przebierało nektarynki, wyszukując tych bez pleśni. Do całej sprawy odniosła się Biedronka.

Nie żyje 4-miesięczne dziecko. Lądował śmigłowiec LPR

Biedronka tłumaczy się z incydentu z nektarynkami

Starsza menedżerka ds. bezpieczeństwa żywności w sieci Biedronka Magdalena Szymańska przekazała w rozmowie z o2.pl, że w związku z tym incydentem wprowadzono dodatkowe szkolenia dla pracowników tej konkretnej Biedronki w Białymstoku. Sieć tłumaczy sytuację z nieświeżymi nektarynkami jako niedopatrzenie ze strony sklepowego personelu.

ZOBACZ: Biedronka wydała pilny komunikat. “Osoby, które kupiły produkt, proszone o kontakt”

W tym konkretnym przypadku nastąpiło niedopatrzenie pracowników sklepu, którzy powinni zweryfikować produkt, zanim trafił na ekspozycję i na bieżąco sprawdzać stan jakościowy owoców i warzyw wystawionych na sali sprzedaży - powiedziała.

Kupiłeś wadliwy towar? Możesz go zareklamować

Warto pamiętać, że zgodnie z regulaminem Biedronki klienci mają prawo do dokonania reklamacji towarów niepełnowartościowych (wadliwych) zakupionych w sklepach na terenie całego kraju, za wyjątkiem sklepów franczyzowych.

Towar zakupiony w sklepach franczyzowych może zostać reklamowany wyłącznie w sklepie, w którym dokonano zakupu. Aktualna lista sklepów franczyzowych dostępna na stronie www.biedronka.pl/sklepy, a informacja o zakupie dokonanym w sklepie franczyzowym znajduje się na dowodzie zakupu - podaje Biedronka.

ZOBACZ: W biały dzień bezkarnie okradali sklep w Londynie. Przerażeni klienci wszystko nagrali

Reklamacje mogą być również zgłaszane poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta Biedronki. Pełne zasady dot. tego procesu, przedstawione są na stronie Biedronki w zakładce ZWROTY I REKLAMACJE.