Nie robisz tej rzeczy w Biedronce? Stracisz podwójnie. Uwielbiana promocja Polaków została zmieniona
Biedronka szaleje z promocjami. Każdy klient posiadający aplikację Biedronki może już korzystać z nowej oferty. Nie jedna personalizowana promocja, a aż dwie każdego dnia. Shakeomat przeszedł zmiany. Wydasz mniej pieniędzy, a kupisz więcej.
Biedronka nie zwalnia, promocja goni promocję
Biedronka każdy tydzień zaczyna od nowej oferty promocyjnej. Od poniedziałku 6 lutego sieć przeszła samą siebie i oferuje hity za prawdziwe grosze.
Wyposażysz łazienkę, kuchnię, a nawet przygotujesz dziecko do nowego semestru w szkole za niewielkie pieniądze. Biedronka nie powiedziała jednak ostatniego słowa w kwestii promocji.
Od poniedziałku 6 lutego w aplikacji Biedronki zaszły ogromne zmiany. Kluczowe są one dla wszystkich, którzy kochają promocje. Sieć nie zawiodła i tym razem zmodyfikowała zasady działania shakeomatu.
Shakeomat Biedronki: zmiany i więcej promocji dla klientów
Każdy, kto raz dziennie nie potrząsał telefonem w aplikacji Biedronki tracił wyjątkowe promocje przygotowane specjalnie dla niego. Od poniedziałku 6 lutego traci podwójnie.
To właśnie ten tydzień przyniósł ze sobą wielkie zmiany w shakeomacie Biedronki. - Z Shakeomatu korzysta codziennie prawie 9 na 10 użytkowników aplikacji Biedronka, którzy od momentu jej udostępniania, w maju ubiegłego roku, mogli zaoszczędzić dzięki niej ponad 1,7 mld złotych - czytamy w komunikacie sieci.
Część klientów będzie zaskoczona, gdy przeczytała na ekranie swojego telefonu, że specjalna oferta z shakeomatu Biedronki pojawi się ponownie tego samego dnia. Do tej pory losowanie promocji możliwe było raz dziennie.
Od 6 lutego klienci Biedronki mogą trząść telefonem dwa razy dziennie. Shakeomat dwa razy na dobę przydzieli spersonalizowaną promocję. Zmiany docenią wszyscy, którzy kochają oszczędności, a Biedronka przekonuje, że to odpowiedź na potrzeby klientów.
- Dwa Shakeomaty w aplikacji Biedronki to, oprócz podwójnej dawki zabawy, kolejny krok w naszej misji codziennego pomagania naszym klientom w oszczędzaniu. Dzięki temu udogodnieniu, będą mogli skorzystać z promocji dwa razy częściej i cieszyć się jeszcze większymi oszczędnościami, przy okazji świetnie się bawiąc losując korzystne promocje - podkreśla Aleksandra Surdyk, starsza menedżerka ds. lojalności klientów i innowacji cyfrowych w sieci Biedronka.
Shakeomat: jak działa, o co chodzi?
Kiedy w połowie 2022 r. aplikacja Biedronki pojawiła się na rynku z miejsca zachwyciła klientów. Gazetki promocyjne, oferta sklepu, a nawet skanowanie cen produktów z poziomu telefonu sprawiła, że aplikacja biła rekordy popularności.
Jedną z najchętniej wykorzystywanych funkcji aplikacji Biedronki jest shakeomat. Prosta zabawa pozwala na ogromne oszczędności. Codziennie (dotychczas raz dziennie, od 6 lutego: dwa razy dziennie) można było potrząsnąć telefonem i "wytrząsnąć sobie" promocję.
Oferta z shakeomatu aktywna jest tylko w dany dzień i znika wraz z zamknięciem sklepów. Co ważne, w shakeomacie Biedronki znaleźć można nie tylko promocje. Klienci mogą otrzymywać również pieniądze. Mowa o specjalnych voucherach obniżających należną za zakupy kwotę.
Artykuły polecane przez Goniec.pl:
Nie żyje Wojciech Walasik, grał w serialach "Klan" i "Ojciec Mateusz". Był nieuleczalnie chory
"Jęzor mrozu" nad Polską. IMGW ostrzega Polaków. Nadciągają siarczyste mrozy
Lara Gessler nie ochrzciła dzieci. Teraz ponownie zaskoczyła wyznaniem. Fani nie będą zadowoleni
Źródło: goniec.pl, biedronka