Lody za darmo w Biedronce do końca maja
Popularna sieć sklepów Biedronka przypomniała swoim zaufanym klientom, że wakacje zbliżają się wielkimi krokami. Firma postanowiła rozpocząć wiosenną akcję promocyjną, która będzie trwała do końca maja. Klienci będą mogli liczyć na darmowe lody takich marek jak Big Milk, Magnum czy Twister.
Ten ruch Biedronki może okazać się świetnym działaniem marketingowym, które nie tylko sprawi, że w sklepach pojawią się tłumy, ale również skłoni kolejne grupy konsumentów do dołączenia do programu lojalnościowego popularnej sieci.
Biedronka wraca z kolejną promocją
Z promocji sieci Biedronka można korzystać już od wtorku 4 maja. Do końca miesiąca klienci będą mogli otrzymać za darmo lód marki Twister, Magnum lub Twister. Akcje obejmuje produkty na patykach. Warunkiem jest jednak udział w programie lojalnościowym firmy.
Co piąty lód wymienionych wyżej marek będzie przyznawany za darmo. To oznacza, że każdy posiadacz karty Moja Biedronka, kupując 4 lody, 5. otrzyma gratis. Konsumenci mogą od razu kupić 4, ale mogą także rozłożyć swoje zakupy w czasie.
[EMBED-243]
Warto jednak pamiętać, że promocji nie można łączyć, dlatego jeśli chcemy otrzymać za darmo loda Magnum, to wcześniej musimy kupić 4 produkty na patyku tej samej marki. Nie można np. kupić 2 lodów Twister oraz 2 Big Milków, by skorzystać z promocji.
Liczba zakupionych przez nas lodów będzie kodowana na naszych kartach Moja Biedronka, co ułatwi kasjerkom wydawanie darmowych produktów. Promocja będzie trwała do 31 maja. To kolejny świetny ruch marketingowy popularnej firmy.
Moja Biedronka jednym z największych programów lojalnościowych
Program lojalnościowy Moja Biedronka z czasem rośnie i staje się jednym z największych w kraju. System uruchomiony w 2016 roku stale się rozwija, przyciągając coraz więcej beneficjentów. Przyczyniają się do tego między innymi takie promocje jak obecnie trwająca.
Konsumenci, którzy posiadają specjalną kartę, mogą liczyć na więcej zniżek i promocji. Zgodnie z informacjami przekazanymi przez Jeronimo Martins Polska tylko w województwie mazowieckim jest aż milion klientów, którzy dołączyli już do programu lojalnościowego.
W lutym 2021 roku została już przekroczona granica 10 milionów beneficjentów programu Moja Biedronka. To pokazuje, że system specjalnych ofert i zniżek przyczynia się do przyciągania kolejnych klientów.
Śmierć przyjaciela zdruzgotała Michała Wiśniewskiego. W nocy opublikował smutne wspomnienie
Matylda Damięcka w piękny sposób pożegnała zmarłego Bronisława Cieślaka
Źródło: o2.pl; Business Insider