Dino właśnie ogłosiło koniec. Ten produkt całkowicie wycofuje ze sprzedaży
Sieć sklepów Dino Polska ogłasza rewolucję w swoim asortymencie. Jak się okazuje, starania o zmianę miały miejsce od kilku lat i wreszcie zakończyły się sukcesem. Chodzi o wycofanie jednego typu artykułu spożywczego z oferty sieci. Oto, jakich produktów już niedługo nie zobaczymy na półkach podczas wizyty w sklepie.
Ważna zmiana dla klientów Dino
Klienci Dino powinni mieć na uwadze komunikat, jaki udostępniła niedawno sieć w związku z ważnymi zmianami w jej sklepach. Poinformowano o nowej zasadzie, dotyczącej sklepowego asortymentu. Już niedługo w trakcie wizyty w supermarkecie możemy nie zobaczyć tego produktu na półkach. To tylko początek zmian.
ZOBACZ: Tragiczne informacje właśnie obiegły Polskę. Nie żyje Krzysztof Dumieński
Ważny komunikat banku PKO BP. Dotyczy wszystkich klientówDino wprowadza wielkie zmiany. Ten produkt całkowicie zniknie z półek
Sieć sklepów Dino Polska zdecydowała się na wprowadzenie konkretnych zmian w swojej sklepowej ofercie, a także strategii biznesowej. Okazuje się, że jedną z najważniejszych decyzji jest całkowite wycofanie jednego typu produktu z supermarketu. Proces likwidacji tego rodzaju artykułu z oferty trwa już od kilku lat.
ZOBACZ: Biedronka wprowadza nową opłatę w sklepach. Zapłaci prawie każdy klient
Nowe standardy Dino. Jeden typ produktu całkowicie wycofany z oferty
Dino stawia na nowe standardy i ogłasza, że jeden typ artykułu nie będzie już dostępny w ofercie supermarketu. Wycofanie produktu miało być stopniowo realizowane już od kilku lat. Całkowicie usunięte z półek mają zostać jaja z chowu klatkowego.
Sieć sklepów Dino informuje, że do końca 2025 r. całkowicie zrezygnuje ze sprzedaży jaj z chowu klatkowego. W zamian klienci mają znaleźć w sklepach coraz więcej jaj z chowu ściółkowego, ekologicznego i z wolnego wybiegu. Decyzja tłumaczona jest rosnącym zapotrzebowaniem na produkty przyjazne środowisku i zwierzętom oraz możliwościami dostawców w zakresie dostarczania jaj innych niż klatkowe.
Oferta sklepów Dino opiera się w głównej mierze na produktach sprzedawanych pod markami producentów. Zapewniono, że w przypadku artykułów marki własnej, które stanowią niewielką część obrotów, sieć ma całkowicie wyeliminować jaja z chowu klatkowego z procesów produkcyjnych nie później niż do końca 2027 r.
Dino Polska zakończył rok intensywnego rozwoju sieci sklepów, podczas którego odnotowane zostały przychody na poziomie 21,5 mld zł w ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy roku, co oznacza wzrost o 13,5 proc. w porównaniu z analogicznym okresem 2023 r. Do końca września liczba sklepów powiększyła się o 232 nowe lokalizacje, co daje łącznie 2572 placówek.