Wyszukaj w serwisie
Goniec.pl > Finanse > Dino właśnie ogłosiło koniec. Ten produkt całkowicie wycofuje ze sprzedaży
Laura Młodochowska
Laura Młodochowska 03.01.2025 20:23

Dino właśnie ogłosiło koniec. Ten produkt całkowicie wycofuje ze sprzedaży

Dino
Fot. materiały własne

Sieć sklepów Dino Polska ogłasza rewolucję w swoim asortymencie. Jak się okazuje, starania o zmianę miały miejsce od kilku lat i wreszcie zakończyły się sukcesem. Chodzi o wycofanie jednego typu artykułu spożywczego z oferty sieci. Oto, jakich produktów już niedługo nie zobaczymy na półkach podczas wizyty w sklepie.

Ważna zmiana dla klientów Dino

Klienci Dino powinni mieć na uwadze komunikat, jaki udostępniła niedawno sieć w związku z ważnymi zmianami w jej sklepach. Poinformowano o nowej zasadzie, dotyczącej sklepowego asortymentu. Już niedługo w trakcie wizyty w supermarkecie możemy nie zobaczyć tego produktu na półkach. To tylko początek zmian.

ZOBACZ: Tragiczne informacje właśnie obiegły Polskę. Nie żyje Krzysztof Dumieński

Ważny komunikat banku PKO BP. Dotyczy wszystkich klientów

Dino wprowadza wielkie zmiany. Ten produkt całkowicie zniknie z półek

Sieć sklepów Dino Polska zdecydowała się na wprowadzenie konkretnych zmian w swojej sklepowej ofercie, a także strategii biznesowej. Okazuje się, że jedną z najważniejszych decyzji jest całkowite wycofanie jednego typu produktu z supermarketu. Proces likwidacji tego rodzaju artykułu z oferty trwa już od kilku lat.

ZOBACZ: Biedronka wprowadza nową opłatę w sklepach. Zapłaci prawie każdy klient

Nowe standardy Dino. Jeden typ produktu całkowicie wycofany z oferty

Dino stawia na nowe standardy i ogłasza, że jeden typ artykułu nie będzie już dostępny w ofercie supermarketu. Wycofanie produktu miało być stopniowo realizowane już od kilku lat. Całkowicie usunięte z półek mają zostać jaja z chowu klatkowego. 

Sieć sklepów Dino informuje, że do końca 2025 r. całkowicie zrezygnuje ze sprzedaży jaj z chowu klatkowego. W zamian klienci mają znaleźć w sklepach coraz więcej jaj z chowu ściółkowego, ekologicznego i z wolnego wybiegu. Decyzja tłumaczona jest rosnącym zapotrzebowaniem na produkty przyjazne środowisku i zwierzętom oraz możliwościami dostawców w zakresie dostarczania jaj innych niż klatkowe.

Oferta sklepów Dino opiera się w głównej mierze na produktach sprzedawanych pod markami producentów. Zapewniono, że w przypadku artykułów marki własnej, które stanowią niewielką część obrotów, sieć ma całkowicie wyeliminować jaja z chowu klatkowego z procesów produkcyjnych nie później niż do końca 2027 r.

Dino Polska zakończył rok intensywnego rozwoju sieci sklepów, podczas którego odnotowane zostały przychody na poziomie 21,5 mld zł w ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy roku, co oznacza wzrost o 13,5 proc. w porównaniu z analogicznym okresem 2023 r. Do końca września liczba sklepów powiększyła się o 232 nowe lokalizacje, co daje łącznie 2572 placówek.