Wyszukaj w serwisie
Goniec.pl > Finanse > Ważny komunikat banku PKO BP. Dotyczy wszystkich klientów
Laura Młodochowska
Laura Młodochowska 03.01.2025 17:30

Ważny komunikat banku PKO BP. Dotyczy wszystkich klientów

PKO BP
Fot. materiały własne

PKO Bank Polski opublikował ważny komunikat dotyczący nadchodzących płatności klientów. Każdy z nich powinien zapoznać się z najnowszym ogłoszeniem w tej sprawie. Bank zalecił wszystkim użytkownikom jego usług wykonanie ważnych transakcji jeszcze przed weekendem, a zwłaszcza przed 5 stycznia, znamy szczegóły. 

Ważne ogłoszenie dla klientów PKO BP

PKO Bank Polski wydał pilny komunikat, w którym ostrzega klientów. Najpopularniejsza tego typu instytucja w Polsce zwraca uwagę użytkowników na konieczność wykonania najważniejszych transakcji przed weekendem. Komunikat powinien trafić do wszystkich klientów, którzy muszą pospieszyć się ze swoimi płatnościami. 

ZOBACZ: Piotr Kraśko czekał na sam koniec "Faktów". Wydał ważny apel do widzów i kolegów

Biedronka wprowadza nową opłatę w sklepach. Zapłaci prawie każdy klient

Komunikat PKO BP dla klientów

PKO BP wydał ważny komunikat, który powinien trafić do wszystkich klientów. W nadchodzący weekend mogą oni doświadczyć poważnych trudności z dokonaniem płatności. Bank zaleca, aby najważniejsze transakcje wykonać już teraz, ponieważ za chwilę może to nie być możliwe. 

Jeśli możesz, wykonaj ważne transakcje wcześniej – czytamy w komunikacie.

ZOBACZ: Na taką emeryturę może liczyć pierwsza dama, jest podwyżka. Kwota zaskoczy niejednego

Utrudnienia dla klientów PKO BP. Wtedy się zacznie

Ważna wiadomość dla klientów PKO BP została opublikowana w czwartek i dotyczy planów na nadchodzący weekend. Jak się okazuje, klienci przed ustaleniem płatności na ten czas powinni wziąć pod uwagę ostrzeżenie banku. PKO BP wystosował apel do nich, w którym zalecono, aby przygotowali się na wyłączenie części usług dostępnych normalnie przez całą dobę.

PKO BP informuje, że cześć jego usług będzie niedostępna już w najbliższą niedzielę (5 stycznia). Wiadomości tego typu mają duże znaczenie dla klientów, ponieważ jednocześnie ostrzegają ich przed ewentualnymi utrudnieniami, a ponadto rozwiewają wątpliwości co do tego, czy coś stało się z ich kontami. Użytkownicy nie musza bać się, że informacja na temat problemów technicznych pochodzi od oszustów.

Z czego wynikają trudności w korzystaniu z usług PKO BP? W komunikacie wyjaśniono, że konieczne jest przeprowadzenie prac technicznych, a charakter tych działań wymaga wyłączenia części opcji przeznaczonych dla klientów. 

Na kiedy zaplanowana jest przerwa techniczna PKO BP? Prace serwisowe zaplanowane są na niedzielę (5 stycznia), między godzinami 0.30-3. Wszyscy, którzy preferują załatwiać formalności w godzinach nocnych, muszą mieć na uwadze to, że nie będą mogli korzystać z części usług. Co zostanie wyłączone na czas prac serwisowych PKO BP?

Klienci PKO BP w czasie prac serwisowych nie będą mogli skorzystać z kilku popularnych usług, w tym:

  • płatności w internecie "Płacę z iPKO", 
  • serwisu internetowego i telefonicznego iPKO biznes i iPKO, 
  • funkcji otwartej bankowości (Open Banking). 

To nie wszystko. Bank przypomina, że uniemożliwione zostanie także korzystanie z aplikacji iPKO biznes mobile. Co ciekawe, osoby korzystające z możliwości wypłacania pieniędzy z bankomatów dzięki aplikacji IKO nie powinny w tym czasie odczuć problemów. Warto mieć na uwadze, że taka sama sytuacja będzie miała miejsce w przypadku osób, które w czasie prac technicznych będą chciały opłacić zakupy internetowe czy w sklepach stacjonarnych za pomocą BLIK-a. Dodatkowo w bankomatach i sklepach stacjonarnych działać będą wszystkie karty, za wyjątkiem osób korzystających z karty wielowalutowej.

W ramach ochrony internetowych płatności kartą 3D-Secure 2 dostępna będzie tylko autoryzacja kodem SMS i PIN-em do karty – dodano w komunikacie PKO BP.