Wyszukaj w serwisie
Goniec.pl > Społeczeństwo > Biedronka rozsyła klientom zaskakujące SMS-y i uderza w Lidla. Mamy odpowiedź sieci
Bartłomiej  Binaś
Bartłomiej Binaś 05.02.2024 22:05

Biedronka rozsyła klientom zaskakujące SMS-y i uderza w Lidla. Mamy odpowiedź sieci

Lidl
ARKADIUSZ ZIOLEK/East News

Wielu Polaków mocno zaskoczyły wiadomości SMS, które otrzymali w ostatnich godzinach ze strony Biedronki. Sklep wysyła informację o dużych promocjach i porównując ceny uderza jednocześnie w jednego ze swoich głównych konkurentów - Lidla. Mamy odpowiedź sieci.

Biedronka kontra Lidl. Zaskakujące SMS-y

Biedronka rozsyłała do wszystkich korzystających z jej usług SMS-y z informacją o wybranych promocjach w swoich sklepach. Co ciekawe, w SMS-ach podawano, o ile dany produkt jest droższy w konkurencyjnym Lidlu, powołując się na informacje z gazetki konkurenta.

Podejmujemy rozmaite działania zmierzające do tego, aby poinformować naszych klientów o cenach najważniejszych produktów w sieci Biedronka, w tym rzetelnie je porównując z cenami u naszych konkurentów - informuje Jan Kołodyński, menedżer ds. komunikacji korporacyjnej w sieci Biedronka.

Kłopoty uczelni Rydzyka, duchowny zabrał głos. "To my stawiamy warunki"

Lidl odpowiada na SMS-y Biedronki

Całą sytuację skomentował także Lidl. Przedstawicielka sieci Aleksandra Robaszkiewicz w odpowiedzi przesłanej naszej redakcji zaznacza, że "rozpowszechniane informacje o cenach wybranych produktów w sieci Lidl Polska są nieprawdziwe i wprowadzają konsumentów w błąd".

ZOBACZ: Biedronka wysłała klientom SMS-y informujące o promocjach. Ich treść zaskoczyła Polaków

Naszą podstawową misją, na której budujemy działalność operacyjną, jest zapewnianie klientom produktów wysokiej jakości, w niskiej, lidlowej cenie, wyprodukowanych w sposób zrównoważony. Wyróżnikiem naszej oferty jest atrakcyjny stosunek ceny do jakości - podkreśliła Robaszkiewicz.

Biedronka uderza w Lidla. Mamy odpowiedź

Robaszkiewicz w przesłanej odpowiedzi na nasze zapytanie podkreśla, że Lidl "chroni polskie rodziny przed trudną sytuacją ekonomiczną". 

Oferowanie produktów wysokiej jakości, w niskiej, atrakcyjnej cenie jest wpisane w DNA naszej firmy od początku jej działania. Dużym zainteresowaniem cieszą się akcje Lidl Polska, takie jak Lidlowe ceny, Tania Sobota w Lidlu czy Tydzień XXL. Dodatkowo, nieustannie klienci mają możliwość korzystania z aplikacji Lidl Plus, dzięki której mają dostęp do większej liczby benefitów, takich jak specjalne kupony, oferty, zdrapki czy paragony cyfrowe i gazetki. Oprócz promocji kierowanych tylko do użytkowników aplikacji, wszyscy klienci Lidl Polska mają dostęp do licznych ofert promocyjnych.

ZOBACZ: Poczta Polska niespodziewanie wydała specjalny komunikat. Chodzi o płacenie abonamentu RTV

Podkreślono także, że Lidl stale poszerza swój asortyment, a wkład w budowanie marek własnych mają polscy dostawcy, z których usług korzysta sklep.

Klienci często i chętnie sięgają po produkty marek własnych, wiedząc, że w ten sposób zyskują wysoką jakość oraz atrakcyjną cenę. Pomimo rosnących kosztów pozyskania surowców, zapewniamy bardzo niskie ceny na tysiące produktów dostępnych w naszych sklepach - zaznacza Aleksandra Robaszkiewicz z Lidl Polska.

Lidl do całej sprawy odniósł się także w żartobliwym wpisie w mediach społecznościowych. 

Tagi: Biedronka Lidl