Ważny komunikat banku PKO BP. Dotyczy wszystkich klientów
PKO Bank Polski opublikował na swojej stronie internetowej ważny komunikat. Placówka postanowiła przestrzec, na co należy uważać podczas korzystania z ich serwisów internetowych. Apel to pokłosie rosnącej aktywności oszustów w sieci.
Bank PKO BP walczy z oszustami
PKO Bank Polski to obecnie największa tego typu placówka w Polsce. Może się ona bowiem pochwalić liczbą 11,8 mln klientów oraz posiadanymi 444 mld złotych aktywów. Teraz bank postanowił wystosować ważny komunikat do wszystkich swoich klientów. Wszystko po to, aby miliony z nich nie straciły zgromadzonych na kontach pieniędzy. To pokłosie grasujących w kraju oszustów.
Prawdziwa historia Megakota. Seks, dragi i małolaty [ODCINEK PIERWSZY] Nie żyje jedna osoba, dwie są ranne. Kierowca popełnił tragiczny błądPKO BP wydało pilny komunikat
Najnowszy komunikat pojawił się na oficjalnej stronie internetowej PKO BP. Można w nim przeczytać pilny apel skierowany do wszystkich klientów. Okazuje się, że bank postanowił ostrzec przed aktywnie działającymi w kraju oszustami, którzy za cel obrali sobie wyłudzanie danych użytkowników. Z tego powodu w sieci pojawiają się strony internetowe zakładane pod fałszywymi adresami.
Ostatnio przestępcy działają aktywniej i próbują zmylić klientów serwisu iPKO biznes – przekierowują ich na fałszywe strony tj.: Lpkobiznes[.]info oraz Ipbkbiznes[.]com aby wyłudzić ich dane - można przeczytać w udostępnionej informacji.
ZOBACZ: Polacy kupują go codziennie. Podstawowy produkt zalicza kolosalną podwyżkę ceny
Jak ochronić się przed oszustami?
W dalszej części ostrzeżenia PKO BP postanowił przypomnieć swoim klientom podstawowe zasady, którymi powinni się kierować, korzystając z internetowych serwisów banku. To właśnie tych kilka prostych reguł jest w stanie zminimalizować ewentualne ryzyko stania się ofiarą oszustwa.
ZOBACZ: Polak rozbił bank w Eurojackpot, potężna wygrana. Zgarnął fortunę bez wychodzenia z domu
PKO Bank Polski przypomina przede wszystkim, że wysyłane do klientów wiadomości e-mail oraz SMS nie zawierają żadnych linków czy odnośników do stron internetowych. Ponadto placówka dodaje, że przed skorzystaniem z jakiegokolwiek z jej serwisów warto sprawdzić adres strony internetowej, na którą próbujemy się zalogować. Bank zaapelował również, aby nie wchodzić do jego serwisu, używając reklam internetowych, które pojawiają się m.in. w przeglądarkach i mediach społecznościowych.