PKO BP to jeden z najchętniej wybieranych przez Polaków banków. Wielu trzyma tam swoje środki i ceni spółkę za podejście do klientów. Teraz PKO BP wydał pilny komunikat. Zaplanowano dłuższą przerwę techniczną.
Cyberatak na PKO BP wywołał duże zaniepokojenie wśród klientów i opinii publicznej. Największy polski bank padł ofiarą ataku hakerów, a w jego wyniku doszło do ujawnienia części danych. Choć PKO BP uspokaja, że bezpieczeństwo środków klientów nie jest zagrożone, incydent rzuca światło na rosnące ryzyko cybernetyczne, z którym mierzą się instytucje finansowe.
PKO Bank Polski informuje, że już niebawem część klientów może stracić dostęp do serwisu iPKO. Z podanego komunikatu możemy dowiedzieć się, co może mieć wpływ na niemożność korzystania z korzystania. O czym zatem należy pamiętać?
Największy bank w Polsce wprowadza kluczowe zmiany w sektorze bezpieczeństwa swoich usług. Od 6 maja klienci napotkają poważne ograniczenia zarówno w związku z korzystaniem z fizycznych placówek, jak i aplikacji mobilnej. Ci, którzy nie przygotują się na nowe warunki, mogą być bardzo niepocieszeni.
Bank PKO BP wystosował do wszystkich swoich klientów specjalny komunikat. Zmiany mają wejść w życie już 1 kwietnia. To spore udogodnienie dla tysięcy klientów. O co dokładnie chodzi i czy jest to obowiązkowe dla wszystkich korzystających z usług instytucji? Prezentujemy szczegóły.
W czwartkowe popołudnie klienci PKO BP zaczęli masowo zgłaszać problemy z funkcjonowaniem usług zarówno stacjonarnych jak i mobilnych. Placówka wydała już w tej sprawie pilny komunikat. Tymczasem okazuje się, że to nie jedyne niedogodności, jakie spotkają osoby korzystają z usług banku w najbliższym czasie.
PKO Bank Polski właśnie opublikował na swojej stronie internetowej ważny komunikat o zmianach, które będą dotyczyć wszystkich klientów. Placówka przekazała, że wprowadzone zostaną m.in. “nowe limity”. Czego będą dotyczyć i ile wynosić? Sprawdźcie.
Wygląda na to, że w jednym z największych polskich banków doszło do sporej awarii. Klienci aktualnie masowo zgłaszają problemy m.in. z zalogowaniem się do aplikacji mobilnej. Bank PKO BP zabrał głos i wydał krótki komunikat.
PKO Bank Polski opublikował na swojej stronie internetowej ważny komunikat, który został skierowany do wszystkich klientów. W najbliższym czasie pojawią się trudności m.in. w dostępnie do serwisu internetowego i aplikacji mobilnej. “Jeśli możesz, wykonaj wszystkie ważne transakcje wcześniej” - apeluje placówka.
Dwa duże banki wydały ważne komunikaty, w których informują o utrudnieniach, z jakimi ich klienci będą mogli się borykać w najbliższym czasie. Problemy będą dotyczyć m.in. korzystania z aplikacji mobilnych czy kart debetowych. To bez wątpienia zła wiadomość dla klientów instytucji.
Bank PKO BP wydał komunikat do klientów, którzy logują się do ZUS wykorzystując serwis iPKO. Od 7 listopada wejdzie w życie kluczowa zmiana.
PKO Bank Polski wydał pilny komunikat do wszystkich swoich klientów związany z sytuacją powodziową. Osoby, które nie będą go przestrzegać mogą stracić pieniądze. Jest kilka najważniejszych zasad.
Mieszkańcy terenów dotkniętych powodziami są w dramatycznej sytuacji. W środę najnowsze informacje dotyczące pomocy po przejściu żywiołu przekazał premier Donald Tusk. Ważne ogłoszenie opublikował również w ostatnich godzinach bank PKO BP.
Pieniądze dla rolników od PKO BP. W środę 8 lutego potwierdzono, że bank zaczyna oferować preferencyjne pożyczki dla rolników. Można ubiegać się o nawet 300 tys. zł. Co ciekawe, pieniądze te wypłacone zostaną bez żadnych zabezpieczeń i nie zostanie zastrzeżony cel, na jaki muszą zostać wydane.
PKO BP poinformowało klientów, że pojawiły się ograniczenia w realizacji przelewów. Część banków w związku z sankcjami została całkowicie zablokowana i nie ma znaczenia, w jakiej walucie klient chciałby wykonać przelew. Co więcej, PKO BP nie będzie realizować żadnych przelewów w rublach, nawet do banków nieobjętych wykluczeniem.Ogromne zmiany dla klientów PKO BP, część przelewów nie będzie już realizowana. Utrudnienia dotyczą przelewów zagranicznych oraz transakcji dokonywanych w rublach.Na stronie PKO BP pojawił się oficjalny komunikat potwierdzający, że nałożone wcześniej sankcje będą miały wpływ na działanie największego banku w Polsce. Problem będą mieli przede wszystkim klienci międzynarodowi, jednak lista wykluczonych przez PKO BP banków nie jest krótka.