Wyszukaj w serwisie
Goniec.pl > Fakty > Lidl wprowadza limity na cukier. Sieć handlowa poszła w ślady konkurencji, ile kg można kupić na raz?
Paweł Sekmistrz
Paweł Sekmistrz 22.07.2022 18:31

Lidl wprowadza limity na cukier. Sieć handlowa poszła w ślady konkurencji, ile kg można kupić na raz?

Lidl
Puskas.daniel92/Wikimedia Commons

Lidl wprowadzi limit na zakup cukru. Niemiecka sieć dyskontów poszła w ślady swoich konkurentów i zdecydowała się na ograniczenie możliwości zakupu towaru. Kiedy skończy się "cukrowa panika"?

Zaczynacie się bać, że wkrótce nie będziecie mieli czym posłodzić herbaty? Spokojnie, Lidl zadbał o to, by dla każdego cukru starczyło.

Lidl wprowadza limit na cukier

"Cukrowa panika" trwa w najlepsze i coraz bardziej przypominać zaczyna boom na papier toaletowy, do którego doszło po ogłoszeniu pandemii koronawirusa. Polacy tłumnie ruszyli do sklepów.

W obawie, że już wkrótce towar zacznie być nazywany "białym złotem", klienci pakowali opakowania cukru do koszyków, przekonani najprawdopodobniej, że już wkrótce może nie być im dane zaznać słodyczy.

To spowodowało, że coraz więcej sieci handlowych decyduje się na wprowadzanie limitów w zakupach. Oznacza to, że na jeden paragon można nabyć ograniczoną i ściśle określoną ilość towaru.

Na taki krok jako pierwsza zdecydowała się Biedronka, ale wkrótce w ślad za nią poszły sieci Netto, Stokrotka i Aldi. Teraz do panteonu sympatyków cukrowej wstrzemięźliwości dołączył Lidl.

Ile kg cukru można kupić w Lidlu?

Sieci handlowe wprowadzają różne limity na zakup cukru. W przypadku Biedronki jest to np. 10 kg, ale już w Aldim kupimy maksymalnie zaledwie 5 kg. Jak do tej sprawy ustosunkował się Lidl?

Niemiecki dyskont na jeden rachunek zaoferuje 10 kg towaru. Nowe postanowienie wchodzi w życie z dniem 22 lipca i na ten moment nie wiadomo, kiedy się zakończy. Domyślać należy się jedynie, że wówczas, gdy "gorączka cukrowa" odejdzie w niepamięć.

W rozmowie z portalem Wirtualnemedia szefowa komunikacji Lidla Aleksandra Robaczkiewicz przekonuje, że kryzys w jej sieci wiąże się z nagłym wzrostem zakupów cukru przed przedsiębiorców.

W związku z tym, że klient detaliczny jest zaniepokojony, że towaru może zabraknąć, zarząd dyskontów zdecydował się na wprowadzenie odpowiedniego limitu.

Artykuły polecane przez Goniec.pl:

Źródło: o2.pl, wirtualnemedia.pl

Tagi: Lidl