Wyszukaj w serwisie
Goniec.pl > Społeczeństwo > Awaria w Credit Agricole. Klienci płacą dwukrotnie za to samo, trzeba wiedzieć
Ada Rymaszewska
Ada Rymaszewska 02.09.2021 20:14

Awaria w Credit Agricole. Klienci płacą dwukrotnie za to samo, trzeba wiedzieć

niebieski tekst goniec.pl na białym tle
ARKADIUSZ ZIOLEK/East News

Wielka awaria w popularnym w Polsce banku. Klienci Credit Agricole musieli liczyć się z nagłym zniknięciem z konta środków. Wszystko przez to, że niektóre transakcje kartą zaksięgowano podwójnie.

To nie pierwszy taki przypadek w tym roku w naszym kraju. Wcześniej problemy z kilkukrotnym księgowaniem mieli klienci Santander Banku Polska oraz mBanku. Teraz kłopot spotkał właścicieli kont w banku Credit Agricole.

Klienci alarmują o awarii

Klienci Credit Agricole bardzo szybko zorientowali się, że bank nie funkcjonuje tak, jak powinien. Sygnały o problemach docierały m.in. na Gorąca Linię RMF FM czy Kontakt24. Wielu posiadaczy konta w CA zamieściło również posty na stronach banku w mediach społecznościowych.

Niektórzy w wyniku powtórnych księgowań przez pewien czas byli na minusie, nawet jeśli nie posiadali takich uprawnień. Najgorsze jednak było to, że bardzo ciężko było dodzwonić się na infolinię banku. Ci, którym się udało usłyszeli, że nie wiadomo kiedy nastąpi naprawa awarii.

Komunikat banku

Wieczorem na stronie banku opublikowano komunikat, w którym poinformowano, że rzeczywiście na rachunkach niektórych klientów pojawiły się ponowne obciążenia transakcji kartowych, wcześniej już zaksięgowanych.

- Pracujemy, aby jak najszybciej przywrócić poprawny stan kont. Przepraszamy za tę sytuację - czytamy. Rzecznik prasowy Credit Agricole Przemysław Przybylski w rozmowie z TVN24 przyznał natomiast, że nie potrafi określić, kiedy środki zostaną zwrócone klientom, ale bank postara się zrobić to jak najszybciej.

Artykuły polecane przez redakcję Goniec.pl:

Jeżeli chcesz się podzielić informacjami ze swojego regionu, koniecznie napisz do nas na adres redakcja@goniec.pl

Źródło: RMF FM, TVN24

Tagi: