Wielkie Okazje Prime już są. Polacy zacierają ręce
W dniach 7-8 października na Polaków czekają Wielkie Okazje Prime w sklepie Amazon.pl. To idealny moment, by zrobić zakupy w niskich cenach, korzystając z tysięcy okazji na produkty od zagranicznych i polskich marek. Dziennikarz Goniec.pl, Eryk Błaszak, wyruszył na ulice Warszawy, by zapytać mieszkańców stolicy o ich aktualne potrzeby zakupowe, oraz o to, czy potrafią skutecznie korzystać z promocyjnych okazji.
Wielkie Okazje Prime już 7-8 października
Jak można było przewidzieć, potrzeby zakupowe Polaków są niezwykle zróżnicowane — od ubrań i dodatków do garderoby, przez sprzęty kuchenne, aż po elektronikę.
Eryk Błaszak w dniu startu wydarzenia zakupowego Wielkie Okazje Prime zapytał przechodniów, czy podczas zakupów online kierują się przemyślaną strategią i planem, czy też zdarza im się ulec impulsowi. Odpowiedzi, jakie usłyszał, były bardzo różnorodne i często zaskakujące. Jeden z przechodniów wprost przyznał, że przez swój znak zodiaku niemal zobowiązany jest analizować.
Często zakupy kończą się tym, że muszę wszystko przeanalizować. Poza tym jestem panną, więc to chyba jest moim DNA. Panny analizują bardzo dużo - mówił jeden z przechodniów.
Jak pokazało badanie HarrisX* przeprowadzone dla Amazon, nie tylko zodiakalne panny analizują, ale także sporo Polaków - aż 60% Polaków planuje zakupy specjalnie pod kątem wydarzeń promocyjnych, aby zaoszczędzić więcej pieniędzy, a 64% analizuje ceny też przed promocjami, aby na pewno nie przepłacić.
Nie zabrakło także zdecydowanych klientów, którzy wiedzą, czego potrzebują i właściwie nieustannie analizują ceny potrzebnych produktów:
Ja bardzo konkretnie wiem czego chcę i w momencie w którym to znajduję, to po prostu biorę.
Na przykład te buty. One kosztowały 700 złotych na początku i ja tę cenę śledziłam. Finalnie kupiłam je o 250 złotych taniej - przyznała rozmówczyni.
Jak kupują Polacy?
Eryk Błaszak pytał Warszawiaków, czy często ulegają impulsom podczas zakupów. Jak się okazuje, wielu przechodniów przyznało się do spontanicznych decyzji konsumenckich.
Bardzo spontanicznie kupowałam. Jak coś się podobało to kilka kolorów tej samej rzeczy. Zupełnie nie kalkulowałam. Kasa leciała, bardzo dużo miejsce te ubrania zajmowały. - wyznała jedna z rozmówczyń.
Inny z przechodniów zapytany przez Eryka Błaszaka o swoje zakupy wyznał, że kupił telefon pod wpływem impulsu, choć miał upatrzony model nieco wcześniej.
Stwierdziłem, że czas najwyższy kupić sobie nowy telefon. I to była taka spontaniczna myśl, choć miałem upatrzony model wcześniej.
To także częsty scenariusz, bo 65% Polaków przyznaje, że podczas zakupów napędza ich polowanie na okazje i dreszczyk emocji. Ostatecznie jednak za główny powód zakupów w internecie uznawane są niższe ceny, które jako uzasadnienie zakupów online podaje 36% respondentów badania HarrisX dla Amazon.
Sklep Amazon.pl doskonale znany dzięki świetnym okazjom
Podczas rozmów o zakupach nieustannie przewijał się temat Wielkich Okazji Prime, które trwają w sklepie Amazon.pl 7 i 8 października i oferują klientom Prime okazje na tysiące produktów od polskich i zagranicznych marek. Ważnym tematem był także program Amazon Prime, doskonale znany wśród Warszawiaków, którzy często korzystali wcześniej z darmowych i szybkich dostaw milionów produktów czy rozrywki w pakiecie Amazon Prime
Korzystałem z Amazon Prime. Mam bardzo pozytywne doświadczenia. Korzystałem z różnych okazji i byłem beneficjentem zakupu głośnika Amazon. Warto korzystać. Fajne promocje, fajne okazje także polecam - wyznał przechodzień.
Jedna z rozmówczyń przyznała nawet, że korzysta z subskrypcji Amazon swoich rodziców!
Rodziców subskrypcja to korzystam. Dobrze się korzysta!
To świetnie pokazuje, że Polacy uwielbiają zakupy i promocje online, a Amazon.pl jest dla wielu z nich idealnym sklepem.
A jeśli Wy szukacie darmowych, szybkich i nielimitowanych dostaw milionów produktów bez minimalnej wartości zamówienia, a także tysięcy ofert od globalnych oraz lokalnych marek to wpadajcie do sklepu Amazon.pl, gdzie w dniach 7-8 października czekają na Was Wielkie Okazje Prime.
Wydarzenie Wielkie Okazje Prime dostępne jest wyłącznie dla klientów Prime, którzy w ramach subskrypcji otrzymują darmowe, szybkie i nielimitowane dostawy milionów produktów ze sklepu Amazon.pl bez minimalnej wartości zamówienia do Paczkomatów, domu czy punktów odbioru i szybkie zwroty. Dodatkowo klienci Prime otrzymują dostęp do Prime Video i Prime Gaming. Koszt subskrypcji to tylko 49 zł rocznie lub 10,99 zł miesięcznie, a nowi klienci mogą skorzystać z 30-dniowego okresu próbnego za darmo na stronie www.amazon.pl/prime.
**Badanie przeprowadzone przez HarrisX dla Amazon w I połowie 2025 r. na grupie 1005 respondentów z Polski w wieku 18-65 lat.
Artykuł sponsorowany