PKO BP wydał ważny komunikat, dotyczy wszystkich klientów. Trzeba o tym wiedzieć
PKO Bank Polski wydał pilny komunikat, w którym ostrzega klientów. Sytuacja jest bardzo poważna, ponieważ cyberprzestępcy w okresie świątecznym próbują wykorzystać każdą najdrobniejszą chwilę nieuwagi. Bank wyjaśnia, jak skutecznie zabezpieczyć swoje konto przed hakerami. Przedstawiono 10 kluczowych zasad. Wszyscy muszą o tym wiedzieć.
PKO BP ostrzega swoich klientów, przedstawia listę kluczowych zasad
PKO Bank Polski po raz kolejny wystosował do swoich klientów bardzo ważny komunikat, z którym zapoznać powinni się wszyscy Polacy. Chodzi o bezpieczeństwo naszego konta. Zwłaszcza w aktualnie trwającym okresie świąt, codziennego rozleniwienia i spędzania czasu z rodziną, powinniśmy zachować wzmożoną ostrożność. Cyberprzestępcy tylko na to czekają, a konsekwencje ich działań mogą być dla nas bardzo przykre. PKO Bank Polski publikuje listę 10 bardzo ważnych zasad.
Niepokojący komunikat w świąteczny poranek, Polska pilnie poderwała myśliwce. "Stan najwyższej gotowości"PKO BP ostrzega klientów przed oszustami
PKO BP podkreśla, że stale dba o bezpieczeństwo i komfort bankowości swoich klientów. Wystarczy jednak stosować się do kilku prostych zasad, aby samemu pomóc zwiększyć ochronę naszego konta.
Oszuści w dzisiejszych czasach korzystają z coraz to nowszych i bardziej zawiłych sposobów na uzyskanie naszych danych wrażliwych i dostęp do konta. PKO Bank Polski publikuje listę 10 zasad cyberbezpieczeństwa, dzięki którym możemy ochronić swoje konto od wielu problemów i przykrych konsekwencji.
PKO BP przedstawia 10 kluczowych zasad
PKO BP podkreśla, że nawet najbezpieczniejsze rozwiązania "nie będą wystarczające, gdy zabraknie uważności, ostrożności, zdrowego rozsądku oraz kierowania się zasadą ograniczonego zaufania".
Na stronie internetowej PKO BP widnieje lista bardzo ważnych 10 zasad cyberbezpieczeństwa. Bank apeluje, aby klienci:
- dokładnie sprawdzali treść otrzymywanych SMS-ów i powiadomień IKO,
- nie udostępniali nikomu swoich poufnych danych,
- nie zakładali, że widoczna nazwa nadawcy jest prawdziwa,
- zachowali czujność, gdy otrzymana wiadomość wzbudzi ich podejrzenia,
- sprawdzali adresy oraz certyfikaty bezpieczeństwa stron, które wykorzystują do logowania,
- aktualizowali urządzenia i oprogramowania na komputerze, a także na urządzeniach mobilnych,
- tworzyli długie i skomplikowane hasła,
- nie używali tego samego hasła do różnych kont,
- nie logowali się do iPKO i IKO, a także dokonywać transakcji online poprzez niezabezpieczone Wi-Fi,
- nie podłączali nieznanych, zewnętrznych nośników danych do swoich urządzeń.
Sprawdzaj e-maile, SMS-y i połączenia telefoniczne. Oszuści potrafią podrobić numer telefonu, który wyświetla się na Twoim ekranie. W aplikacji IKO możesz zweryfikować, czy dzwoni do Ciebie pracownik banku - podkreśla PKO BP.