Wyszukaj w serwisie
Goniec.pl > Finanse > Nowa sieć sklepów wkracza do Polski. Poważna konkurencja dla Pepco i Action
Marcin Czekaj
Marcin Czekaj 21.08.2025 15:46

Nowa sieć sklepów wkracza do Polski. Poważna konkurencja dla Pepco i Action

Nowa sieć sklepów wkracza do Polski. Poważna konkurencja dla Pepco i Action
Fot. Pixabay/gonghuimin468

Nowa marka szykuje się do wejścia na polski rynek. Sieć sklepów, która podbiła już serca klientów w wielu krajach, wkrótce pojawi się także w Polsce. Pepco i Action mają spore powody do niepokoju. Wiadomo, co oferuje nowa marka i dlaczego może zagrozić dotychczasowym gigantom.

Nowa sieć sklepów na polskim rynku

Sieć DRM-LND, której nazwa nawiązuje do “dream land” (pol. kraina marzeń), zdobywa popularność w Europie i zaczyna rozwijać się globalnie. Placówki marki można znaleźć m.in. w Szwecji, Finlandii, Wielkiej Brytanii oraz Kuwejcie. Do końca roku na całym świecie ma działać już 25 sklepów. Teraz przyszła kolej na Polskę. Pierwszy punkt w naszym kraju otworzy się w Złotych Tarasach w Warszawie w piątek, 22 sierpnia 2025 roku. Za rozwój marki w Polsce odpowiadają Maja Szyrocka, Małgorzata Stryjewska, Joanna Nowakowska i Natalia Grudziecka. 

Kiedy zobaczyłyśmy, jak działa DRM-LND w Szwecji, wiedziałyśmy, że tego właśnie brakuje w Polsce. To miejsce, które pozwala młodzieży wyrażać siebie i doświadczać zakupów w zupełnie nowy sposób - podkreśla Natalia Grudziecka w rozmowie z dlahandlu.pl.

Polska spółka, będąca masterfranczyzobiorcą, już poszukuje partnerów w innych miastach. Wejście nowej marki na rynek może oznaczać realne wyzwanie dla popularnych sieci, takich jak Pepco czy Action. A to dopiero początek. Wiadomo, co znajdzie się w ofercie nowego sklepu.

Co czeka klientów DRM-LND w Polsce?

DRM-LND to nie tylko sklep, ale także przestrzeń kreatywna. Klienci mogą w niej znaleźć aż 2,5 tys. elementów do personalizacji, takich jak naszywki, biżuteria czy akcesoria. To idealna propozycja dla osób, które chcą stworzyć coś wyjątkowego i nadać codziennym przedmiotom niepowtarzalny charakter. W sklepach ozdobić można m.in. torbę, telefon czy laptopa, co sprawi, że będą one wyglądać dokładnie tak, jak klient sobie wymarzy.

ZOBACZ: Ci seniorzy i seniorki dostaną mniejszą 14. emeryturę. Wszystko przez ten “dodatek”

Marka doskonale wpisuje się w trend personalizacji i twórczości, który szturmem podbija media społecznościowe, w tym TikToka. W warszawskim sklepie znajdą się nawet specjalne stanowiska do nagrywania treści oraz specjalne oświetlenie, ułatwiające robienie zdjęć. To sprawi, że DRM-LND może stać się nowym centrum spotkań dla młodzieży i osób aktywnych online.

Sklepy nie ograniczają się jednak wyłącznie do sprzedaży stacjonarnej. Rozwijają również ofertę online, a w planach są mobilne koncepty, takie jak kampery czy pop-upy. Dzięki temu klienci będą mogli korzystać z oferty w różnych częściach Polski. To jednak jeszcze nie wszystko. Marka przygotowała dla klientów jeszcze jedną wyjątkową funkcjonalność.

Dalsza część artykułu pod nagraniem.

Sieć planuje dynamiczny rozwój w Polsce

Na oficjalnym profilu DRM-LND w mediach społecznościowych pojawiła się informacja o możliwości organizacji kreatywnych przyjęć. Koszt takiego wydarzenia w warszawskim sklepie to 280 zł od osoby. W ramach warsztatów uczestnicy mogą stworzyć własne ozdoby, np. naszyjnik, bransoletkę czy T-shirt. Oprócz materiałów dostępnych w sklepie zapewnione są przekąski, napoje oraz wsparcie Dream Host (specjalnego gospodarza), który prowadzi całe wydarzenie. Forma ta może przypominać opcję organizacji urodzin w placówkach McDonald's.

ZOBACZ: Przepracowała na kasie 32 lata. Aż trudno uwierzyć, jaką emeryturę dostaje od ZUS

Przedstawiciele sieci zapewniają, że to nowa forma spędzania czasu, która może szybko zyskać popularność w Polsce. Warto podkreślić, że oferta łączy kreatywność z integracją i dobrą zabawą. Klienci nie tylko kupują, ale także tworzą i dzielą się efektami swojej pracy.

Jak podkreślają specjaliści, DRM-LND ma szansę stać się czymś więcej niż kolejną siecią sklepów. Może bowiem zapoczątkować nowy styl spędzania czasu w przestrzeniach handlowych. Jednak czy Polacy pokochają tę ideę równie mocno jak mieszkańcy innych krajów? O tym przekonamy się już wkrótce.

Bądź na bieżąco - najważniejsze wiadomości z kraju i zagranicy
Google News Obserwuj w Google News