Wyszukaj w serwisie
Goniec.pl > Finanse > Duży bank wydał pilny komunikat do klientów. Trzeba wiedzieć przed Bożym Narodzeniem
Krzysztof Górski
Krzysztof Górski 11.12.2024 15:37

Duży bank wydał pilny komunikat do klientów. Trzeba wiedzieć przed Bożym Narodzeniem

karta
Fot. materiały własne

W związku ze zbliżającymi się świętami Bożego Narodzenia jeden z największych polskich banków wydał pilny komunikat. Lepiej go przeczytać i wziąć sobie do serca, bowiem w innym wypadku klienci będą narażeni na utratę pieniędzy.

Boże Narodzenie 2024. Ważne powiadomienie od banku

Popularne polskie banki bardzo często wysyłają swoim klientom najróżniejsze komunikaty. Te w dużej mierze dotyczą nowych ofert, choć nie tylko. Placówki pieczołowicie starają się dbać o bezpieczeństwo osób, które korzystają z ich usług, ostrzegając przed zagrożeniami. Podobnie jest i tym razem, a ważny alert płynie z jednej z największych polskich instytucji.

ZOBACZ TAKŻE: Nawet 300 zł oszczędności. Seniorzy muszą złożyć jeden wniosek, aby cieszyć się ze zniżki

Pilne wieści dla emerytów. Wiadomo, co szykuje im ZUS, takiej waloryzacji nie było od lat Pukają do drzwi w całej Polsce, pilnie sprawdzają jedną rzecz. Możliwe nawet 5 tys. zł. kary

Boże Narodzenie 2024. Uwaga na prezenty kupowane przez internet

Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami, a większość Polaków już rozpoczęła przygotowania do tego magicznego okresu. Jednym z nieodłącznych elementów świąt jest obdarowywanie innych prezentami. Te coraz częściej kupowane są przez internet, ponieważ jest to dużo łatwiejsze i szybsze niż odwiedziny w sklepie stacjonarnym. 

Trzeba jednak pamiętać, że dokonując transakcji w sieci, jesteśmy narażeni na różnorodne zagrożenia. Właśnie o tym przypomina nam Bank Millenium, który w najnowszym komunikacie instruuje swoich klientów, jak nie dać się oszukać.

ZOBACZ TAKŻE: Słynna polska firma właśnie upadła po 160 latach. To koniec dla pracowników 

Bank wydał ważny komunikat

Bank Millenium przypomina, że aby prezenty dotarły do nas bezpiecznie, należy pamiętać o kilku ważnych zasadach podczas zakupów:

  • Wybierać sklepy internetowe i aplikacje, które znamy
  • Uważać na zaniżone ceny produktów — sprawdzać dokładnie oferty
  • Sprawdzać szczegóły płatności, zanim się ją potwierdzi
  • W przypadku płacenia BLIKIEM nie podawać danych karty płatniczej

Placówka ostrzega również, aby nie reagować na wiadomości mówiące o konieczności dopłacania do przesyłki. W takim wypadku najlepiej jest skontaktować się z firmą kurierską lub sklepem, w którym dokonaliśmy zakupu. Warto również pamiętać, że można w łatwy sposób zablokować kartę lub zmienić limity w aplikacji mobilnej Millenium. Osoby, które mają jakiekolwiek zastrzeżenia co do dokonanych transakcji, mają możliwość kontaktu z infolinią poprzez specjalny numer: 22 598 44 44.

bankbank