Wielka awaria w znanym banku, Polacy są zaniepokojeni. Klienci zostali odcięci od swoich pieniędzy
Wielka awaria w Banku Millenium. Tuż po godzinie 13 bank oficjalnie potwierdził, że klienci zostali odcięci od kluczowych funkcji. Nie działała aplikacja mobilna oraz bankowość internetowa. Kto nie miał pieniędzy w gotówce, ten nie mógł zrobić praktycznie nic.
Kłopotliwa awaria w Banku Millenium
W poniedziałek klienci Banku Millenium doświadczyli niemiłej niespodzianki. Nie mogli zalogować się do aplikacji mobilnej, gdzie obecnie wykonuje się większość transakcji, jak opłacanie rachunków, czy płacenie za zakupy.
Wielka awaria w Banku Millenium to nie tylko problemy z działaniem aplikacji mobilnej. Klienci szukający możliwości wykonania akcji w bankowości internetowej również nie mogli nic zrobić. Bank Millenium wydał specjalny komunikat, ale nie uspokoił on klientów.
Poszedł do paczkomatu i nie mógł uwierzyć, w to, co widzi. Od razu chwycił za telefonWielka awaria w znanym banku. Polacy są zaniepokojeni
Awaria w Banku Millenium pokrzyżowała wiele planów. Klienci giganta zostali niemal całkowicie odcięci od podstawowych funkcji. Spora część osób ma bankowi za złe, że komunikat pojawił się tak późno i został opublikowany tylko w mediach społecznościowych.
- Awaria awarią, może się zdarzyć. Ale żebym musiał dopiero wejść na Twittera, żeby się dowiedzieć, co się dzieje to już komizm. Powinno być NA STRONIE CZERWONYM PASKIEM info + sms + mail.. Przy logowaniu się mam tylko info, że trwają prace serwisowe… - czytamy w jednym z komentarzy pod oświadczeniem Banku Millenium.
Pierwsza wiadomość o awarii pojawiła się minutę po godzinie 13. - Czasowo niedostępna jest nasza aplikacja mobilna oraz Millenet. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem dostępności. Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Zespół Banku Millennium - przekazał bank.
Po pół godziny Bank Millenium poinformował, że prace zostały zakończone, a awaria usunięta. Aplikacja i bankowość mobilna miała jeszcze przed 14 w poniedziałek 20 marca funkcjonować bez problemów, ale klienci wskazywali, że nie u wszystkich tak się dzieje. Publikowali pod komunikatem screeny ekranów, gdzie nadal widoczny był komunikat o pracach serwisowych, czyli walce z wielką awarią w Banku Millenium.
"Chyba czas wrócić do gotówki"
Mierzący się z awarią klienci nie krylu oburzenia. Przeszkadzał nie tylko fakt, iż o problemach technicznych poinformowano tak późno. Część osób wskazywała, że została odcięta nie tylko od aplikacji Banku Millenium. - też zablokowane od godziny są karty i nie ma jakiejkolwiek możliwości zapłacenia za zrobione zakupy czy zaatakowane paliwo. Blikiem nie, kartą nie i gotówki też nie można wypłacić - napisał jeden z internautów na Twitterze pod oficjalnym komunikatem Banku Millenium.
Awaria wywołała lawinę oburzenia. - To jakiś żart? Ludzie zabezpieczajcie się w gotówkę, bo potem właśnie będziecie w takiej du*ie jak teraz - czytamy w kolejnym oburzonym komentarzu. - Zabrakło informacji SMS o awarii. Dopiero przypadkiem odkryłam wasze konto na Twitterze - stwierdziła inna osoba.
- Właśnie wyszedłem ze sklepu zostawiając zakupy przy kasie, za które nie byłem w stanie zapłacić. Przelewu też wykonać nie mogę. Chyba czas wrócić do gotówki w domu pod ręką, bo u was tracę kontrolę nad własnymi pieniędzmi - zrelacjonował swoją przykrą przygodę klient Banku Millenium, który na własnej skórze doświadczył problemów.