Potężna awaria w popularnym banku, nie zalogujesz się do konta. Wielu Polaków ma ogromny problem
Wygląda na to, że w jednym z największych polskich banku doszło do sporej awarii. Klienci zgłaszają m.in. problemy z zalogowaniem się do aplikacji mobilnej. Na chwilę obecną instytucja nie wydała żadnego komunikatu w tej sprawie.
Awaria w popularnym banku. Klienci mają duży problem
Klienci Banku Millennium zgłaszają poważne problemy. Osoby korzystające z aplikacji mobilnej banku nie mają problemy z zalogowaniem się do aplikacji mobilnej. Na chwilę obecną bank nie wydał żadnego komunikatu o awarii. Nie wiadomo zatem, czego może dotyczyć i jak długo potrwać.
ZOBACZ: Dodatkowe zniżki dla seniorów. Wystarczy jeden dokument, mało kto o tym wie
Pilna wiadomość dla seniorów, chodzi o waloryzacje. Przykre, o ile wzrosną ich emerytury Wszedł do Żabki i kupił zdrapkę za 10 zł. Chwilę później zgarnął fortunę, kwota robi wrażenie
Bank Millenium nie działa
“Połączenie jest niedostępne lub niemożliwe. Spróbuj ponownie później” - taki komunikat widzą osoby, które w poniedziałek po godzinie 13 próbują się zalogować do aplikacji mobilnej popularnego Banku Millennium. W serwisie downdetector.pl zanotowano już kilkaset zgłoszeń o problemach. Najczęściej dotyczą one bankowości mobilnej, online i logowania.
Problemy Banku Millennium
Ostatnia podobna awaria miała miejsce na początku października br. Wówczas klienci mieli problemy w korzystaniu z aplikacji mobilnej oraz serwisu internetowego Millenet. “Obecnie mogą wystąpić chwilowe utrudnienia w korzystaniu z aplikacji mobilnej oraz serwisu internetowego Millenet. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej dostępności usług. Za wszelkie niedogodności z tym związane przepraszamy” - informował Bank Millennium 2 października na X.