Bank PKO BP wydał pilny komunikat. Wszyscy klienci powinni go przeczytać
PKO Bank Polski wydał pilny komunikat do wszystkich swoich klientów alarmując, że w środę nie będą mogli korzystać z najpopularniejszych funkcji banku, takich jak płatności zbliżeniowe i kodem BLIK. Znamy dokładne godziny “awarii”.
Ważny komunikat PKO
PKO Bank Polski ostatnio coraz częściej przesyła komunikaty swoim klientom. Całkiem niedawno ostrzegał przed oszustami, którzy próbują wykorzystać sytuację powodziową i wzbogacić się na ludzkim nieszczęściu. W związku z tym podano najważniejsze zasady, jakich należy przestrzegać w sieci, aby nie stracić pieniędzy.
Teraz bank wydał ponowny alert. Tym razem dotyczy on problemów z korzystaniem z najważniejszych funkcji, których doświadczymy już w środę, 2 października.
Zacznie się już zimą. Rachunki za prąd poszybują w górę Ważny komunikat PKO BP. Dotyczy wszystkich PolakówPKO wydał pilny komunikat
We wtorek na stronie internetowej PKO pojawiła się informacja o planowanej przerwie technicznej. Utrudnienia będą dotyczyły aplikacji mobilnej IKO, jednak nie wiadomo, czy dotyczy to tylko klientów indywidualnych, czy też również biznesowych.
Co najważniejsze, przerwa będzie odbywała się w godzinach, kiedy część klientów może jeszcze korzystać z popularnych funkcji.
Najważniejsze funkcje IKO przestaną działać
Zobacz: Będą podwyżki dla nauczycieli. Wiadomo, ile wyniesie ich pensja w przyszłym roku
Bank poinformował, że przerwa techniczna została zaplanowana tym razem wcześniej niż jest to zazwyczaj, a z utrudnieniami spotkamy się w środę, 2 października w godzinach 23-24.
Mogą wystąpić utrudnienia w działaniu aplikacji IKO, w tym płatności zbliżeniowych telefonem oraz kodem BLIK - czytamy w komunikacie PKO.
Warto jednak dodać, że problemy będą dotyczyć jedynie osób korzystających z aplikacji. Pozostałe funkcje banku powinny działać bez zarzutów.