Wyszukaj w serwisie
Goniec.pl > Wiadomości > Ważny apel w sprawie kart "Moja Biedronka". Sieć zwróciła się do klientów
Bartłomiej  Binaś
Bartłomiej Binaś 06.10.2023 13:39

Ważny apel w sprawie kart "Moja Biedronka". Sieć zwróciła się do klientów

Biedronka
Goniec.pl

Niemal większość klientów robiących swoje zakupy w sieci sklepów Biedronka posiada specjalną kartę "Moja Biedronka". Dzięki niej możemy korzystać z wielu ciekawych promocji i obniżek. Co jednak w przypadku gdy zgubimy lub zniszczymy naszą kartę? O wyjaśnienie tej kwestii do Biedronki zwróciła się Interia.

Karta "Moja Biedronka" bardzo popularna wśród klientów

Karta "Moja Biedronka" to bardzo popularna forma lojalnościowa w tej sieci sklepów. Posiada ją niemal większość klientów, dzięki czemu mogą oni liczyć na ciekawe rabaty i okazyjne ceny. Korzystając z niej, można naprawdę sporo zaoszczędzić. Często są to obniżki cen produktu o nawet połowę, a także promocje na zakup kilku tych samych produktów w niższej cenie lub gratisy np. przy zakupie 2 lub 3 produktów.

Cieszącymi się ogromną popularnością klientów są akcje, w których za dokonane zakupy otrzymujemy specjalne naklejki, które potem można wymienić na słynne maskotki jak Świeżaki czy obecnie Mocniaki. 

Tyle w TVP zarabiają Holecka i Adamczyk. Wyciekły kwoty, nie mogą narzekać

Nie masz karty "Moja Biedronka"? Oto co musisz zrobić

Co w sytuacji, gdy nie posiadamy takiej karty, a chcielibyśmy ją uzyskać? Wówczas musimy poprosić kasjera o blankiet. W nim znajduje się karta oraz dwa breloki - odpowiedniki karty w mniejszej formie, które można przyczepić np. do kluczy. Następnie kartę należy zarejestrować na stronie internetowej Biedronka.pl i postępować zgodnie z instrukcją.

Biedronka posiada również swoją aplikację. Tam dostępny jest także wirtualny odpowiednik plastikowej karty Moja Biedronka.

Karta "Moja Biedronka". Co zrobić w przypadku zniszczenia?

Redakcja Interia Biznes zapytała bezpośrednio Biedronkę o to, co należy zrobić, gdy karta ulegnie zniszczeniu, lub gdy posiadacz ją zgubi? Jeśli klient zgubi swoją kartę lojalnościową lub egzemplarz ulegnie zniszczeniu, wówczas powinien zgłosić się do Biura Obsługi Klienta, telefonicznie lub mailowo.

Co zrobić, jeśli znajdziemy zgubioną przez kogoś kartę "Moja Biedronka"? Biuro prasowe zaznacza, że należy wówczas udać się do sklepu i przekazać ją pracownikowi, lub wysłać na adres mailowy z dopiskiem. 

- Odnalezioną kartę "Moja Biedronka" prosimy przekazać kierownikowi dowolnego, najbliższego sklepu sieci Biedronka. Jeżeli takiego nie ma w okolicy, prosimy o przesłanie karty pocztą na adres: Jeronimo Martins Polska, ul. Żniwna 5, 62-025 Kostrzyn z dopiskiem "Biuro Obsługi Klienta". W przypadku zagubienia karty przez klienta lub zniszczenia - prosimy w takiej sytuacji o kontakt z Biurem Obsługi Klienta - telefonicznie lub e-mailowo (22 205 33 00 lub [email protected]), nasi konsultanci pomogą w takiej sytuacji klientowi - czytamy w odpowiedzi biura prasowego Biedronki, przesłanej Interii.

karta.png
Karta Moja Biedronka/Marek Bazak, EAST NEWS

Źródło: Interia/Goniec