Nie zrobisz zakupów przez internet, nie zalogujesz na konto. Czołowy bank wydał pilny komunikat
Bardzo ważna informacja dla znacznej części obywateli. W dniach 26 i 27 listopada mogą napotkać utrudnienia, chcąc wykonać przelew lub zalogować się do aplikacji mobilnej banku. Do klientów właśnie wysłano informację z wyjaśnieniami.
Ważna wiadomość z banku. Klienci nie zalogują się na konta
Awarie bankowości elektronicznej w ostatnich tygodniach nie są niestety rzadkim zjawiskiem. Taka sytuacja może przysporzyć nam nie lada problemów, zwłaszcza gdy musimy wykonać pilny przelew, opłacając ważną transakcję. Banki zazwyczaj odpowiednio wcześniej informują o utrudnieniach swoich klientów, aby odpowiednio ich do tego przygotować. Ważną informację do obywateli wysłał właśnie Santander Bank Polska. Dotyczy najbliższych godzin.
Ciężarówka wjechała pod pociąg. Jechało nim 125 osób, wszystkie służby w akcji Nawet 600 zł dopłaty do rachunków za prąd od państwa. Trzeba mieć w domu ten sprzętBank wydał ważny komunikat do klientów, będą utrudnienia
Jak informuje w wiadomości rozesłanej do swoich klientów Santander Bank Polska, już w najbliższych dniach pojawią się utrudnienia związane z bankowością elektroniczną oraz aplikacją mobilną.
Dzień dobry, informujemy o pracach serwisowych w nocy z wtorku na środę (26/27 listopada 2024 r.) w godzinach 22.00 – 6.00. W tym czasie nie będziesz mieć dostępu do aplikacji mobilnej i bankowości internetowej - czytamy.
Bank wyjaśnia, że celem takich działań jest "niezbędna aktualizacja systemów, aby zapewnić bezpieczeństwo, wygodę i stabilność działania bankowości elektronicznej".
Przepraszamy za utrudnienia - podkreśla w wiadomości Santander Consumer Bank.
ZOBACZ: ZUS wypłaci emeryturę po zmarłym. Takie warunki należy spełnić
Bank uspokaja klientów. Ich środki są bezpieczne
Santander Bank Polska wyjaśnia i uspokaja klientów na swojej stronie internetowej, że sytuacja, w której chwilowo nie można zalogować się do bankowości internetowej lub mobilnej, nie powinna wywoływać u nich niepotrzebnego stresu i niepokoju.
Twoje środki pozostają bezpieczne. Każdy bank posiada rozbudowany system zabezpieczeń, który chroni zarówno dane, jak i dostęp do konta. W sytuacjach awaryjnych banki wdrażają procedury kryzysowe, które minimalizują ryzyko nieautoryzowanego dostępu do środków - wyjaśnia bank.
Santander Bank Polska wyjaśnia również klientom różnicę między przerwą techniczną a awarią.
Przerwa techniczna to zaplanowane przez bank prace serwisowe, które wymagają wyłączenia bankowości elektronicznej. Najczęściej spowodowane są potrzebą wprowadzenia zmian i aktualizacji w ramach baz danych i serwisów bankowych np. certyfikatów bezpieczeństwa - czytamy. - Natomiast awaria powstaje w wyniku zdarzenia nieprzewidzianego np. niezaplanowanej niedostępności lub błędnego działania jakiegoś z elementów bankowości elektronicznej - tłumaczy bank.
Przerwy techniczne zazwyczaj odbywają się w godzinach nocnych, by jak najmniej ograniczyć klientom możliwość logowania się do aplikacji i bankowości.
ZOBACZ: ZUS wypłaci emeryturę po zmarłym. Takie warunki należy spełnić