Awaria w ING Banku Śląskim. Klienci nie mogą dokonywać transakcji
Z całej Polski napływają informacje o klientach ING Banku Śląskiego, którzy borykają się z tymi samymi problemami. Wielu z nich nie otrzymuje kodów SMS, przez co nie może dokonywać transakcji na swoich kontach. Są również problemy z zalogowaniem się do serwisu transakcyjnego.
Klienci banku zgłaszają awarie poprzez serwis Downdetector oraz pod wpisami ING Banku Śląskiego w mediach społecznościowych. To właśnie tam pracownicy banku potwierdzili zaistniałe problemy.
Trwa walka z awarią w ING Banku Śląskim
- Mamy zgłoszony kłopot wysyłką SMS-ów z kodami. Już nad tym pracujemy, aby jak najszybciej to naprawić - czytam w komentarzu zamieszczonym przez bank na Facebooku. Oczywiście w związku z awarią mogą również wystąpić czasowe problemy z dodzwonieniem się na infolinię banku. Konsultanci są obecnie obłożeni liczbą połączeń zdezorientowanych klientów.
Pozostała część artykułu pod materiałem wideo
- Ze względu na to, że wielu klientów próbuje się z nami połączyć to czas oczekiwania na połączenie może się wydłużyć - informuje ING Bank Śląski w kolejnym wpisie na Facebooku.
Warto przypomnieć, że jest to kolejna awaria w popularnym banku w ciągu ostatnich kilku dni. W miniony piątek klienci ING Banku Śląskiego mieli problemy zarówno z funkcjonowaniem systemu Moje ING, jak i Moje ING Mobile.
Wówczas utrudnione były również wpłaty i wypłaty gotówki z bankomatów, płatności kartami w internecie oraz korzystanie z BLIKa. Kliencie musieli zmagać się z niedogodnościami przez kilka godzin.
Artykuły polecane przez redakcję Goniec.pl:
Lek Angeliq zniknął z aptek. Brakuje go w hurtowniach od wiosny, nie ma zamienników
Podkarpacie: Przez wieś przeszła nawałnica. Nagła, niszczycielska zmiana pogody
Jeżeli chcesz się podzielić informacjami ze swojego regionu, koniecznie napisz do nas na adres [email protected]
Źródło: Facebook