Wyszukaj w serwisie
Goniec.pl > Finanse > Awaria w mBanku. Klienci mają problem z logowaniem i płatnościami
Mateusz Sidorek
Mateusz Sidorek 07.07.2021 20:00

Awaria w mBanku. Klienci mają problem z logowaniem i płatnościami

niebieski tekst goniec.pl na białym tle
East News Marek BAZAK

Klienci mBanku napotkali dzisiaj tj. 7 lipca utrudnienia dotyczące między innymi logowania się do serwisu elektronicznego oraz zlecania płatności. Instytucja odniosła się do zgłoszeń i potwierdziła awarię za pośrednictwem mediów społecznościowych. Zapewniono, że problem powinien zostać rozwiązany jeszcze tego dnia.

W godzinach popołudniowych mBank zaczął otrzymywać zgłoszenia od swoich klientów. Konsumenci informowali o poważnych utrudnieniach w korzystaniu z usług banku. Niedostępne były między innymi dostęp do aplikacji mobilnej oraz zlecanie płatności.

W odpowiedzi na zawiadomienia za pośrednictwem mediów społecznościowych mBank potwierdził awarię. Wiadomość pojawiła się na oficjalnym Twitterze instytucji tuż przed godziną 15:00. Przedstawiciele banku zakomunikowali, że przed godziną 18:00 utrudnienia powinny zniknąć.

Problemy klientów mBanku

Osoby korzystające z usług mBanku miały problemy nie tylko z dostępem do serwisu elektronicznego i zlecaniem płatności. Konsumenci mieli problemy z zalogowaniem się do aplikacji mobilnych. Wysyłane kody autoryzacyjne również nie działały.

Pozostała część artykułu pod materiałem wideo

– Obecnie występują spowolnienia w logowaniu do banku. Po zalogowaniu możesz nie widzieć wszystkich informacji, a część funkcji może być niedostępna. Przepraszamy za utrudnienia – opublikował na Twitterze mBank.

Część funkcji bankowych zostało wyłączonych. Pojawiły się również inne niepokojące błędy. Klienci alarmowali o problemach z transakcjami, a nawet znikających środkach z konta. Konsumenci nie mogli też skontaktować się z infolinią oraz chatem banku.

mBank ogłosił koniec awarii

Po około trzech godzinach mBank poinformował, że awaria została zażegnana i występujące po południu problemy techniczne nie powinny już się pojawiać. Według przedstawicieli instytucja powinna funkcjonować poprawnie od godziny 17:45.

– Przepraszamy za niedogodności. Problemy z logowaniem do banku nie powinny już występować – napisano na Twitterze.

Artykuły polecane przez redakcję Goniec.pl:

Jeżeli chcesz się podzielić informacjami ze swojego regionu, koniecznie napisz do nas na adres [email protected]

Źródło: RMF FM; Twitter

Tagi: pieniądze