Tymczasowo nie dostaniesz się do swojego konta. Komunikat PKO BP dla wszystkich klientów
PKO Bank Polski opublikował na swojej stronie internetowej ważny komunikat, który został skierowany do wszystkich klientów. W najbliższym czasie pojawią się trudności m.in. w dostępnie do serwisu internetowego i aplikacji mobilnej. “Jeśli możesz, wykonaj wszystkie ważne transakcje wcześniej” - apeluje placówka.
Ważny komunikat PKO BP
PKO Bank Polski to ścisła czołówka tego typu placówek w naszym kraju. Obsługuje ponad 12 mln klientów, a zdecydowana większość, bo aż 11,3 mln to podmioty obsługiwane w segmencie detalicznym. Dla porównania, na drugim miejscu znajduje się Bank Pekao, któremu zaufało niemal dwukrotnie mniej Polaków - 6,5 mln.
Wiodąca instytucja finansowa ostatnio coraz częściej przesyła komunikaty swoim klientom. Całkiem niedawno ostrzegał przed oszustami, którzy próbują wykorzystać rożne sposoby, aby okradać nieświadomych ludzi. Jednym z nich jest wysyłanie fałszywych wiadomości, rzekomo w imieniu banku. "Uważaj na fałszywe e-maile podszywające się pod bank o temacie: „PKO Bank Polski-Potwierdź płatność 2024.11.18”. Wiadomości mają w polu nadawcy różne adresy mailowe np.: „Księgowy PL <iod78893930@pkobp[KROPKA]pl” - apeluje PKO BP. Teraz placówka opublikowała kolejne ważne powiadomienie.
ZOBACZ: Tylko dzisiaj uwielbiany produkt z Lidla jedynie za złotówkę. Jest jeden warunek
PKO BP apeluje do swoich klientów
Najnowszy komunikat PKO BP dotyczy planowanych prac technicznych, które mają na celu poprawienie jakości usług. Na najbliższy weekend bank zaplanował w sumie dwie przerwy, podczas których klienci będą zmagać się z wieloma trudnościami. Chodzi m.in. o korzystanie z serwisu internetowego IPKO i aplikacji mobilnej IKO. “Potrzebujemy czasu na prace techniczne – niektóre nasze usługi będą niedostępne” - napisano w komunikacie. Jakie funkcje jeszcze nie będą działać?
ZOBACZ: Nowe świadczenie od stycznia. ZUS przekazał ważny komunikat w sprawie wniosków
Te funcje PKO BP nie będą działać
Przerwa techniczna PKO BP została zapowiedziana niedzielę, 24 listopada w godzinach 00:00 - 12:30. W tym czasie nie będzie można korzystać z:
- serwisu internetowego i telefonicznego iPKO i iPKO biznes
- funkcji otwartej bankowości (Open Banking)
- płatności w internecie Płacę z iPKO
Bank informuje, że w tym czasie aplikacja iPKO biznes mobile będzie niedostępna, a aplikacją IKO będziemy mogli wypłacać pieniądze z bankomatów oraz płacić w sklepach stacjonarnych i internetowych tylko za pomocą BLIKA. Z kolei “ wszystkie karty będą działać w bankomatach i sklepach stacjonarnych . W ramach ochrony internetowych płatności kartą 3D-Secure dostępna będzie tylko autoryzacja kodem SMS i PIN-em do karty” - informuje placówka. W związku z przerwą techniczną PKO BP prosi swoich klientów, aby wykonali wcześniej wszystkie ważne transakcje.