Raper Kizo wkracza w rynek gastronomiczny. Fani zacierają ręce, produkt już dostępny w sprzedaży
Znany raper, Kizo, wkracza na rynek gastronomiczny wraz ze swoim nowym produktem, powstałym we współpracy z AM AM Kebab. Od 18 października PITA KIZO jest już dostępna w całym kraju w punktach gastronomicznych powyższej sieci. Co o produkcie mówi sam artysta?
Kizo rusza z nowym projektem
Kizo zdecydowanie znany jest fanom polskiej sceny muzycznej. To właśnie on stworzył hity tj. “Disney”, “Taxi” czy Hero", cieszące się dużą popularnością, w szczególności wśród młodszego grona słuchaczy. Jego teledyski, które opublikowane są na YouTube, wyświetlane były przez setki tysięcy fanów, co daje imponujący wynik.
Okazuje się, że Kizo postanowił nie ograniczać się jedynie do muzyki, a budując swoją markę, postanowił pójść o krok dalej i ruszyć w kierunku gastronomii. 18 października wystartował jego nowy projekt, jakim jest PITA KIZO, który sam stworzył we współpracy z AM AM Kebab.
Gwiazda hollywoodzkiego hitu zwróciła się do Polaków. Ich głosy mogą przesądzić o losie USA Szokujące szczegóły śmierci Liama Payne'a. Tuż przed upadkiem mógł być nieprzytomnyCo wiemy o PITA KIZO?
Kizo już od pewnego czasu stawia coraz śmielsze kroki w branży gastronomicznej. W sklepach mogliśmy znaleźć m.in. batony czy pizzę, sygnowane jego nazwiskiem, które cieszą się dużym zainteresowaniem klientów. Teraz przyszedł czas, by rozbudować listę tych produktów. Dołączył do nich kebab, który może zrewolucjonizować rynek. Dlaczego?
ZOBACZ TAKŻE: Sylwia Bomba dostała prosto w oczy pytanie o ciążę. Internet już huczy po wspomnieniu “małego Collinsa”
Otóż PITA KIZO wyróżnia się wśród innych produktów składnikami. Oprócz tradycyjnych dodatków tj. mięso, czerwona kapusta czy grillowane warzywa, możemy tam znaleźć również ogórki kiszone, ser cheddar, bekon czy prażoną cebulkę, co daje bardzo ciekawe, a zarazem apetyczne połączenie. Ponadto posiada zbilansowaną kompozycję makroskładników. Kaloryczność produktu ma wynosić 919 kcal. Zawierać będzie 44,5 g białka, 173 g węglowodanów i 87 g tłuszczu.
Kizo jest dumny ze swojego nowego projektu
Kizo nie ukrywa dumy ze swojego nowego projektu, jakim jest PITA KIZO. Raper podkreśla, że tworząc je, zwracał dokładną uwagę na składniki, które będą w nim zawarte, dbając również o to, by dla klientów stał się on zbilansowanym daniem.
PITA KIZO to mój najnowszy produkt na rynku spożywczym. Pierwsze danie serwowane na ciepło. Tworząc recepturę, dobrałem ulubione składniki. Interesował mnie produkt premium w segmencie fast foodowym, więc możecie się domyślać, że jest grubo. Spożywając PITĘ KIZO nie musicie jednak martwić się o kalorie. Sieć AM AM Kebab podaje dokładne makro, dzięki czemu każdy, kto dba o sylwetkę może wliczyć sobie moje danie w swoje dzienne zapotrzebowanie - tłumaczy Kizo.
Dlaczego to właśnie raper został zaangażowany do tego projektu? Jak tłumaczy Bartłomiej Pomarański, współwłaściciel i członek zarządu Dolci Sapori, a także właściciel AM AM Kebab, był to naturalny krok, który niesie ze sobą same korzyści.
Współpraca z KIZO to dla nas naturalne rozwinięcie naszej strategii innowacji i zaangażowania w kulturę młodego pokolenia. KIZO, jako artysta z bogatym doświadczeniem w branży spożywczej, idealnie wpisuje się w nasze wartości: autentyczność, kreatywność i dążenie do doskonałości. Jego energia i pomysłowość pozwoliły nam stworzyć produkt, który nie tylko smakuje świetnie, ale też odpowiada na potrzeby świadomych konsumentów - przekazał Bartłomiej Pomarański.