Wyszukaj w serwisie
Goniec.pl > Fakty > Członek PO pokazał spleśniałe kanapki, które dostał w pierwszej klasie PKP Intercity
Mateusz Sidorek
Mateusz Sidorek 13.09.2021 10:09

Członek PO pokazał spleśniałe kanapki, które dostał w pierwszej klasie PKP Intercity

niebieski tekst goniec.pl na białym tle
Wikimedia Jakub Hałun CC BY-SA 4.0 (zdjęcie ilustracyjne)

PKP Intercity mierzy się z poważną wpadką wizerunkową. Niedawno klasą premium podróżował członek warszawskiej Platformy Obywatelskiej. Polityk pokazał zdjęcie poczęstunku, który otrzymał od obsługi. Obie kanapki pokrywała pleśń. Przewoźnik zajął już oficjalne stanowisko w tej sprawie. Internauci w komentarzach są bezlitośni.

Ostatnio Piotr Kołomycki korzystał z usług PKP Intercity. Członek zarządu stołecznej Platformy Obywatelskiej nie tylko podróżował Pendolino, ale także wybrał klasę Express InterCity Premium. Takie bilety mogą kosztować nawet kilkaset złotych. Przewoźnik podkreśla wysoki komfort podróży.

Korzystający z usług PKP Intercity mogą liczyć nie tylko na wygodne fotele, ale również poczęstunek. Wygląda na to, że klasa Express InterCity Premium oferuje podróżnym wiele wygód. Jednak tym razem doszło do poważnej wpadki. Piotr Kołomycki otrzymał kanapki, które były pokryte pleśnią. Udokumentował to i opublikował fotografie w mediach społecznościowych. Przewoźnik przeprosił już za tę sytuację.

Niedopatrzenie PKP Intercity – jest ostra reakcja internautów

Polityk nie krył zdziwienia standardami PKP Intercity. Piotr Kołomycki przyznał, że po zwróceniu uwagi obsługa wymieniła jego poczęstunek na świeże kanapki. Cała sprawa została jednak nagłośniona w mediach społecznościowych.

Pozostała część artykułu pod materiałem wideo

– Nie ma to jak Pendolino! „Przygotowaliśmy dla państwa poczęstunek”. PKP Intercity, dziękuję! Chociaż przyznam, że wolę nie wiedzieć jak mógłby wyglądać poczęstunek w drugiej klasie – napisał na Twitterze.

Na komentarze internautów nie trzeba było długo czekać. Okazało się, że jego wiadomość była dla wielu osób pretekstem, by podzielić się opinią na temat przewoźnika. Klienci wyrazili swoje niezadowolenie z jakości usług oferowanych przez PKP Intercity: „To jest skandal jak oni traktują klientów”, „Oj tam, trochę przypomina ser gorgonzola”, „Wodę dostałam kiedyś w Pendolino po dacie przydatności do spożycia. To chyba reguła u narodowego przewoźnika”.

PKP Intercity komentuje sprawę

Do całej sprawy odniosło się już PKP Intercity. Jak tylko o sytuacji dowiedział się przewoźnik, Piotr Kołomycki otrzymał przeprosiny. Zobowiązano się także do zweryfikowania zdarzenia i w związku z tym poproszono o szczegółowe informacje.

– Przepraszamy za tą sytuację. Prosimy o podanie szczegółów dotyczących połączenia, nr pociągu, wagonu. Zweryfikujemy to –napisał przewoźnik.

Nie wiadomo jeszcze, jak skończyła się cała sprawa. Prawdopodobnie polityk następnym razem będzie uważnie sprawdzał poczęstunek, zanim go zje.

Artykuły polecane przez redakcję Goniec.pl:

Jeżeli chcesz się podzielić informacjami ze swojego regionu, koniecznie napisz do nas na adres redakcja@goniec.pl

Źródło: Fakt.pl

Tagi: PKP