Goniec.pl Wiadomości Kupiła w Lidlu seler naciowy, wyszedł z niego nieproszony gość. ”Jadowity gatunek”
Fot. Iberion

Kupiła w Lidlu seler naciowy, wyszedł z niego nieproszony gość. ”Jadowity gatunek”

6 czerwca 2024
Autor tekstu: Laura Młodochowska

Szokująca historia z Poznania. Pewna kobieta wybrała się na standardowe zakupy do Lidla i wróciła do domu z selerem naciowym. Chwilę później nie mogła uwierzyć własnym oczom – z rośliny nagle coś wypełzło. Jeszcze więcej strachu najadła się po tym, jak zidentyfikowano ”nieproszonego gościa”.

Wróciła z zakupów w Lidlu, w domu doznała szoku

Standardowe zakupy w Lidlu skończyły się dla pewnej kobiety historią, którą z pewnością zapamięta na długo. Poznanianka przyniosła do domu razem z zakupami z Lidla węża. Przerażona kobieta błyskawicznie chwyciła za telefon. Sytuacja zrobiła się jeszcze bardziej poważna, kiedy powiedziano jej, do jak groźnego gatunku rzekomo należy gad.

Dramat tuż przed sezonem wakacyjnym. Turyści bez wakacji i pieniędzy

Z selera naciowego wypełzł wąż

Historię poznanianki opisano na profilu ”Poznaniator” na Facebooku. Kobieta chwilę po powrocie do domu po zakupach w Lidlu zauważyła nieproszonego gościa. Zwierzę skryło się między łodygami.

Taka ciekawostka... Kupiłam seler naciowy w Lidlu i przy krojeniu wypełzła stamtąd mała żmijka.. . – napisała.

ZOBACZ: Skandal po występie na festynie dla dzieci. Rodzice zakrywali dzieciom uszy

”Paskudnie jadowity gatunek”

To jednak nie wszystko. Kobieta skontaktowała się z poznańskim zoo i schroniskiem dla zwierząt. Od pracujących tam osób usłyszała, że przyniosła ze sobą do domu naprawdę groźny gatunek węża. Przyznali, że żararaka, bo tak się nazywa, jest ”paskudnie jadowity”.

Jak się okazało, w rzeczywistości wąż był o wiele łagodniejszy . Przy pomocy funkcjonariuszy z Eko-patrolu gad trafił pod opiekę Fundacji Epicrates, gdzie zidentyfikowano go jako młodego zaskrońca żmijowego. Najpewniej przyjechał do Polski w selerze naciowym z Hiszpanii.

Na sytuację odpowiedziała także sieć sklepów. Lidl zapewnia, że jego pracownicy “nigdy wcześniej nie otrzymali zgłoszenia o takim przypadku”.

Naszą podstawową misją, na której budujemy działalność operacyjną, jest zapewnianie klientom produktów wysokiej jakości, w niskiej, lidlowej cenie, wyprodukowanych w sposób zrównoważony. Od momentu uzyskania zgłoszenia, jesteśmy w stałym kontakcie z klientką – m.in. poprosiliśmy o przesłanie danych identyfikujących artykuł. Ponadto niezwłocznie nawiązaliśmy kontakt z dostawcą i zobligowaliśmy go do złożenia wyjaśnień w tej sprawie – wyjaśnia Aleksandra Robaszkiewicz, Dyrektorka ds. Corporate Affairs i CSR Lidl Polska.

Świetna wiadomość dla emerytów. Od 1 czerwca obowiązują nowe limity
Wielu seniorów otrzyma dodatek. Nawet 1,2 tys. więcej do emerytury
Obserwuj nas w
autor
Laura Młodochowska

Redaktorka portalu Goniec.pl. Ukończyłam politologię na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego, a już niedługo stanę się także magistrem dziennikarstwa. Poza polityką pasjonują mnie także zagadnienia komunikacji międzykulturowej i moda w wersji haute couture. W wolnym czasie oglądam wideoeseje na YouTubie oraz nadrabiam klasyki literatury.

 

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@goniec.pl
non-fiction wiadomości finanse technologia zdrowie rozrywka sport