Wyszukaj w serwisie
Goniec.pl > Wiadomości > Zapytaliśmy Polaków co sądzą o Żabce. Odpowiedzi zaskakują
Artykuł Sponsorowany
Artykuł Sponsorowany 05.12.2025 22:10

Zapytaliśmy Polaków co sądzą o Żabce. Odpowiedzi zaskakują

Zapytaliśmy Polaków co sądzą o Żabce. Odpowiedzi zaskakują
Fot. materiały własne

Sieć sklepów Żabka po raz kolejny stawia na grywalizację i łączy świat tradycyjnego handlu z cyfrowym uniwersum. Właśnie wystartowała ogólnopolska loteria „Łap GIGA Foodziki w Żabce dzięki zdrapce”, w której do zdobycia jest ponad 1,5 miliona nagród, a ich łączna wartość przekracza 8 milionów złotych. Podczas naszej sondy rozmówcy ujawnili, za co cenią swoje osiedlowe sklepy i czy słyszeli o starcie wyjątkowej zabawy.

Za co klienci cenią Żabki?

Żabka od lat redefiniuje pojęcie sklepu osiedlowego w Polsce, stając się jednym z najbardziej charakterystycznych elementów miejskiego krajobrazu. Klienci cenią Żabkę przede wszystkim za jej wszechobecność i dostępność. Jak pokazuje nasza sonda Gońca
istotny jest również szeroki wybór asortymentu oraz możliwość zrobienia zakupów w niedzielę. 

Jeśli w niedzielę mam ochotę na jajecznicę, a inne sklepy są zamknięte, to Żabka is the way! - podkreśla jeden z respondentów.

To właśnie dostępność niezależnie od dnia tygodnia była podkreślana jako jedna z głównych zalet Żabki najczęściej, zarówno wśród młodszych, jak i dojrzałych uczestników sondy.

Niezależnie od tego, czy jest to poniedziałek, sobota, niedziela czy święta, jest to dla mnie czasami ostatnia możliwość zrealizowania zakupów. - odpowiada nasz rozmówca.

Czy lubimy robić zakupy w Żabce? O to również zapytaliśmy, naszych respondentów, którzy ochoczo potwierdzali, że to właśnie ten sklep jest jednym z ich ulubionych.

Robię na co dzień tutaj zakupy, bo ma bardzo super lokalizację i dostępne ceny.

Z respondentami rozmawialiśmy również o tym, czy często decydują się na zakupy w Żabce. 

Czy klienci często decydują się na zakupy w Żabce?

Fenomen sieci Żabka opiera się przede wszystkim na strategii maksymalnej bliskości i wygody, co w naturalny sposób przekłada się na wysoką częstotliwość odwiedzin przez klientów. 

Codziennie przychodzę, robię zakupy, śniadania, jakieś kanapki albo chipsy pod wieczór. Zawsze można wyjść i zawsze jest Żabka 200 metrów od siebie. - uśmiecha się nasz respondent.

W przeciwieństwie do tradycyjnych dyskontów, do których udajemy się po większe, planowane zakupy raz na kilka dni, Żabka pełni rolę miejsca do szybkich, doraźnych transakcji. W ofercie, poza podstawowymi zakupami, znajdują się usługi pocztowe, finansowe, a także możliwość wypłaty gotówki, co naturalnie zwiększa liczbę okazji do odwiedzenia placówki.

W ramach mikołajkowych prezentów redakcja Gońca podarowała respondentom breloczki z Foodzikami, doskonale odzwierciedlającymi charakter i motyw wyjątkowej loterii, która trwa w Żabce do 16 grudnia. Jej zasady są banalnie proste, a nagrody robią prawdziwą furorę.

Żabka rozdaje 1,65 miliona nagród - zasady są proste

Zasady loterii są przejrzyste: aby wziąć w niej udział, należy dokonać w dowolnym sklepie Żabka (z wyłączeniem Żabka Nano i kas samoobsługowych) zakupów za minimum 30 zł brutto na jednym paragonie. Za każdą taką transakcję, w okresie od 19 listopada do 16 grudnia 2025 roku, klient otrzymuje zdrapkę, która może kryć natychmiastową wygraną. W puli znajduje się łącznie 1,65 miliona nagród.

Głównym motywem akcji są Foodziki – postacie, których wygląd i imiona nawiązują do popularnych produktów z oferty Żabka Menu, takich jak hot dog Dożek, trójkątna kanapka Czaruś, czy Frytka i Slajsik (pizza). Wśród nagród, które można odebrać bezpośrednio w sklepie, znajdują się przede wszystkim:

  • Maskotki XXL Foodzik o wysokości około 120 cm (Nagroda I stopnia) – przygotowano aż 10 000 takich maskotek.
  • Breloki Foodzik (Nagroda II stopnia), które można również nabyć osobno w cenie 14,99 zł.
  • Bony zakupowe o wartości 5 zł.
  • Produkty spożywcze z marek własnych sieci, w tym przekąski Haps!, smoothie Foodini, napoje Wycisk, a także ciepłe przekąski i rogale 7Days.

Co ciekawe, nawet zdrapki bez nagrody głównej nie idą na zmarnowanie – po okazaniu ich sprzedawcy, można otrzymać naklejkę z Foodzikiem, co podtrzymuje motyw kolekcjonowania. Nagrody fizyczne i produktowe można odbierać w sklepach do 23 grudnia 2025 roku.

Bądź na bieżąco - najważniejsze wiadomości z kraju i zagranicy
Google News Obserwuj w Google News