Ważny komunikat PKO BP. "Niektóre usługi mogą być niedostępne"
Bank PKO wydał ważny komunikat dotyczący dostępności oferowanych przez siebie usług. W najbliższych dniach utrudnione będzie korzystanie z aplikacji mobilnej iPKO Biznes. "Niektóre usługi mogą być niedostępne" - czytamy w komunikacie.
Ważny komunikat PKO BP
We wtorek 16 lipca bank PKO BP wydał komunikat, dotyczący trudności z dostępnością usługi iPKO Biznes w najbliższym czasie. Powodem niedogodności mają być prace techniczne w związku z czym niektóre usługi mogą być z tego powodu niedostępne .
Potrzebujemy chwili na prace techniczne - niektóre usługi mogą być niedostępne - informuje na swojej stronie internetowej PKO BP.
Prace techniczne w iPKO Biznes
Problemów klienci mogą spodziewać się od godziny 22 w czwartek 18 lipca, do godziny 1 w nocy dnia następnego. Łącznie więc przewidziane na ten czas prace techniczne powinny potrwać nie dłużej niż 3 godziny.
Jak podaje bank, w tym czasie niedostępna będzie aplikacja mobilna iPKO Biznes oraz mobilna autoryzacja i moduł Aplikacje Mobilne w serwisie internetowym iPKO Biznes.
PKO BP zapewnia o wysokich standardach bezpieczeństwa
Wszystkie transakcje przy użyciu kart odbywać się mają bez zakłóceń . Jednocześnie firma przepraszając za niedogodności, zapewni o wysokich standardach bezpieczeństwa.
PKO Bank Polski zapewnienia bardzo wysokie standardy bezpieczeństwa transakcji klientów, jednak nie bez znaczenia jest świadome podejście użytkowników do ich urządzeń, oprogramowania i obsługi bankowości elektronicznej - czytamy w komunikacie banku.