Bank PKO BP wydał pilny komunikat. Wszyscy klienci powinni go przeczytać, uważaj podczas logowania
PKO Bank Polski wydał pilne ostrzeżenie skierowane do wszystkich swoich klientów. Dotyczy pojawiających się fałszywych wersji serwisu iPKO biznes. Oszuści podszywają się pod bank, próbując wyłudzić dane.
PKO Bank Polski ostrzega klientów
PKO Bank Polski ostrzega klientów przed fałszywymi wariantami serwisu iPKO biznes , przeznaczonego dla przedsiębiorców. Oszuści internetowi próbują podszyć się pod bankowców i przekierowują do logowania w spreparowanych wersjach bankowości internetowej.
Jak informuje PKO BP , korzystają do tego m.in. z takich stron jak Lpkobiznes[.]info, Ipbkbiznes[.]com oraz lpkobilznes[.]org. Bank po raz kolejny zaznacza, że autentyczne SMS-y i e-maile nie zawierają żadnych linków.
PKO Bank Polski informuje
PKO Bank Polski apeluje do klientów, aby przed zalogowaniem się do banku sprawdzić adres URL strony, aby potwierdzić jej autentyczność. Fałszywe linki pojawiają się w spreparowanych wiadomościach SMS lub e-mail. PKO BP podkreśla, że nie wysyła do klientów żadnych wiadomości zawierających jakiekolwiek linki.
PKO Bank Polski informuje również, że fałszywe warianty serwisu iPKO pojawiają się również bezpośrednio w wyszukiwarkach internetowych. W tej sytuacji chodzi o spreparowane posty reklamowe.
ZOBACZ: Od stycznia wejdzie w życie nowy podatek. Wiadomo, kto zapłaci
PKO Bank Polski wydał komunikat, ostrzega przez fałszywymi wiadomościami
PKO Bank Polski przestrzega klientów przed wchodzeniem w fałszywe i spreparowane strony oraz linki, rzekomo rozsyłane przez bank. Jeśli ulegniemy oszustom, bardzo łatwo będą oni mogli wyłudzić nasze dane i dostęp do konta, co skutkować może wyprowadzenie środków z konta. Autentyczną wersję serwisu iPKO znajdziemy zawsze na oficjalnej stronie banku PKO .