Potężna awaria w Biedronce. Klienci mieli kłopoty z aplikacją
Nowa wersja programu Biedronki zdaje się mieć poważne problemy. Klienci stracili ostatnio możliwość korzystania z aplikacji. Wielu z jej użytkowników zostało wylogowanych, po czym nie mogli się ponownie zalogować. Otrzymywali informacje o problemach serwera, a następnie nie otrzymywali kodu autoryzacyjnego, przez co stracili dostęp do zniżek. Jak skorzystać z rabatów bez aplikacji?
Awaria w Biedronce
Niedawno klienci mogli zapoznać się z nową wersją aplikacji popularnej sieci sklepów. Odświeżono nie tylko wystrój graficzny programu Biedronki , ale także wprowadzono nowe ułatwienia. Użytkownicy uzyskali dostęp do korzystania z udzielonych im w aplikacji dwóch, spersonalizowanych zniżek – można je sprawdzić w „Shakeomacie”. Ponadto za jej pomocą można także zapoznać się z gazetką sieci sklepów, oraz sprawdzić aktualne i najbliższe akcje promocyjne.
Aplikacja Biedronki przestała działać
Aplikacja ma jednak swoje wady. Jeśli kod klienta nie zostanie zeskanowany, podczas zakupów nie naliczą się zniżki dla posiadaczy karty “Moja Biedronka” . Do tego użytkownicy zostali ostatnio niemile zaskoczeni. W pewnym momencie program przestał działać . Klienci zostali wylogowani, a następnie mieli problemy z ponownym uruchomieniem aplikacji. Wymagana od nich próba autoryzacji kończyła się fiaskiem – do użytkowników nie docierały SMSY-y z kodem.
Awaria aplikacji Biedronka. Jak skorzystać ze zniżek?
W związku z awarią aplikacji Biedronki wiele osób zostało odciętych od zniżek i dopasowanych ofert . Warto jednak pamiętać, że brak możliwości zeskanowania kodu aplikacji nie oznacza, że nie możemy korzystać ze zniżek . W takiej sytuacji należy podać przy kasie numer telefonu , na który jesteśmy zarejestrowani w aplikacji. Dodatkowo zawsze możemy zeskanować fizyczną kartę „Moja Biedronka”.
Źródło: Radio ZET.