Poszła do Lidla po sałatę, w opakowaniu znalazła żywą żabę. Nagranie obiegło sieć
Jedna z internautek pokazała w mediach społecznościowych swoje zakupy. Kobieta kupiła mix sałat, w którym znalazła nieproszonego gościa. Z pewnością tego się nie spodziewała. Jeden z portali uzyskał od sklepu oświadczenie w tej sprawie.
Internautka podzieliła się nagraniem z zakupów
Jedna z internautek zrobiła zakupy w jednej ze znanych sieci sklepów spożywczych. Kobieta kupiła hermetycznie zapakowany mix sałat, w którym znalazła coś nietypowego. Postanowiła wszystko nagrać, a następnie podzielić się swoim odkryciem w mediach społecznościowych . Wideo, które opublikowała, podbija Internet. Choć komentarze pod wpisem są na ten moment wyłączone, nadal można znaleźć zrzuty ekranu z opiniami ludzi.
Nieproszony gość w opakowaniu z sałatą
Klientka Lidla podzieliła się swoim szokującym znaleziskiem na Instagramie. Z opisu kobiety wynika, że sałata została zakupiona 26 września br. Na filmie wyraźnie widać, że opakowanie jest nienaruszone i szczelnie zamknięte folią. W środku jednak podskakuje żaba całkiem sporych rozmiarów .
- Gdy kupujesz sałatę mix i żaba żywa w opakowaniu gratis. Brawo wy! Co wy na to? - czytamy w poście, w którym został oznaczony także profil sklepu. Portal “Wirtualna Polska” skontaktował się z siecią handlową w tej sprawie.
Lidl odniósł się do zaistniałej sytuacji
Portal “Wirtualna Polska” uzyskał komentarz sklepu w tej sprawie . - Nigdy wcześniej nie otrzymaliśmy zgłoszenia dot. takiego zagadnienia. Uprzejmie przepraszamy klientkę za tę sytuację, jednocześnie zapewniamy, że było to zdarzenie jednostkowe - przekazała portalowi Aleksandra Robaszkiewicz z biura prasowego Lidla.
W oświadczeniu zaznaczono, że starannie dbają o oferowane przez sieć produkty. - Poprosiliśmy naszego dostawcę o wyjaśnienia, jednak aby przeanalizować ten przypadek, producent potrzebuje więcej informacji o produkcie, takich jak: zdjęcie etykiety towaru ze szczegółowymi danymi - czytamy. Autorka nagrania poinformowała, że otrzymała przeprosiny. - Dostałam przeprosiny ze strony Lidla. Przeprosili za zaistniałą sytuację i mają przyjrzeć się, jak mogło do tego dojść. Mam nadzieję, że to jednorazowy incydent - czytamy w edytowanym wpisie na Instagramie.