Lidl znów szaleje z okazjami, do sklepów ustawiają się kolejki. Wyjątkowa oferta
Lidl kusi Polaków nową ofertą promocyjną, która obowiązywać będzie od poniedziałku 13 marca do środy 15 marca. Kupujący znajdą w tych dniach wiele produktów w mocno obniżonych cenach. Sklep zadbał o zróżnicowaną ofertę. Warto się pospieszyć, by nie przegapić najkorzystniejszych okazji.
Lidl kusi promocjami
W sklepach Lidl na kupujących regularnie czekają produkty objęte promocyjnymi cenami. W najbliższych dniach oszczędności przyniesie kupno wielu zróżnicowanych artykułów. Promocja 1+1 gratis obejmie mięso mielone wieprzowe Rzeźnik. Mniej, bo 28,65 złotych zapłacimy także za trzy litry oleju rzepakowego Kujawski.
Obniżka cenowa dotyczyć będzie również czekolady mlecznej, białej lub deserowej Fin Carre, która kosztować będzie 2,59 złotych. Promocja obowiązywać będzie na trzeci produkt. Wizyta w sklepach niemieckiej sieci w najbliższych dniach wskazana będzie dla fanów Pepsi. Przy zakupie sześciopaku, za jedną puszkę 330 ml zapłacimy 2,19 złotych.
Oburzające nagranie z kościoła. Zachowanie nastolatka odbiera mowę, zrobił to na oczach wiernych"Wielki obniżki" w Lidlu
To nie koniec niskich cen. Lidl przypomina o trwających przez cały marzec akcjach promocyjnych "wielkie obniżki cen parówek" oraz "wielkie obniżki cen mięsa". Dodatkowo w sklepach popularnej sieci obowiązywać będą niższe ceny cytryny 500 g/2,99 zł oraz polskich jabłek Golden Delicious 2,49 zł/kg.
"Kupuję, nie marnuję". Od 21:00 taniej o 50 procent
Co więcej, Lidl wprowadził akcję "Kupuję, nie marnuję". Po godzinie 21 na odwiedzających sklepy czekają rabaty w wysokości 50 procent. Szczegóły przedsięwzięcia opisała Aleksandra Robaszkiewicz z Lidl Polska.
- We wszystkich naszych sklepach po godzinie 21:00 - w ramach akcji "Kupuję, nie marnuję" - wybrane artykuły z "Piekarni w sercu Lidla" są sprzedawane o 50 proc. taniej. Codziennie przeceniane są słodkie i słone przekąski, a w soboty - przed niedzielami niehandlowymi i w dni przedświąteczne - obniżamy cenę chlebów, bułek oraz bagietek. Nasz autorski projekt "Kupuję, nie marnuję" ma na celu wsparcie sprzedaży produktów w pełni wartościowych, ale o zbliżającym się terminie przydatności do spożycia - tłumaczyła w komunikacie przesłanym redakcji o2.pl.
Śledź najnowsze newsy na Twitterze Gońca.
Źródło: o2.pl