Krytyczna awaria w PKO BP. Miliardy strat na kontach klientów
Bank PKO BP ma ogromną awarię systemu elektronicznego. Klienci zgłaszają, że ich stany kont pokazują miliardowe straty.
Wielka awaria PKO BP
Według relacji RMF FM bank otrzymuje zgłoszenia od klientów, prowadzących konta firmowe, które wskazują stany nawet miliardów straconych pieniędzy . Wiadomo jednak, że problem nie dosięgnął klientów indywidualnych. Biuro prasowe przekazało wyjaśnienie.
Problemy PKO BP. Klienci zdenerwowani
Na infolinię PKO BP wydzwaniali zdenerwowani klienci. Niektórzy po porannym zalogowaniu mogli przeżyć ogromny szok, bo zobaczyli na koncie na przykład kilkaset miliardów złotych na minusie.
W wyniku błędu technicznego doszło do niewłaściwego zaksięgowania prowizji na rachunkach części klientów korporacyjnych – przekazała Aneta Styrnik-Chaber z zespołu prasowego PKO.
Awaria PKO BP: to nie jest atak hakerski. Problem rozwiązano
Bank zapewnia, że powodem nie jest atak hakerski. Po godzinie 12:00 poinformowano, że “problem został zidentyfikowany, a salda klientów skorygowane”. Nieprawidłowe naliczenie prowizji nastąpiło w wyniku pojawienia się błędu techniczego i dotyczyło “niewielkiej części" kont, jak czytamy w komunikacie przesłanym do PAP.