Duży bank przekazał pilny komunikat. Klienci nie będą mogli korzystać z konta
Santander Bank wydał pilny komunikat dla swoich klientów. Powinni przeczytać go wszyscy, którzy planują wykonanie większych płatności w najbliższych dniach. Niedawno osoby posiadające konto w tym banku mogły otrzymać niepokojącą wiadomość, za którą wcale nie stała instytucja.
Pilny komunikat banku Santander
Klienci banku Santander niedawno byli informowani o poważnym zagrożeniu, związanym z ich kontem, a teraz dojdą utrudnienia w korzystaniu z jego usług. We wtorek (3 grudnia) instytucja wydała komunikat o trudnościach w dostępie do aplikacji mobilnej i bankowości. Wyjaśniono, co jest przyczyną problemów.
ZOBACZ: Ulubiona drogeria wielu Polek znika z naszego kraju. Wyłączą nawet sklep internetowy
Santander Bank. Ostrzeżenie przed zagrożeniem dla klientów
Osoby posiadające konto w Santander Bank były niedawno ostrzegane przed działalnością oszustów. CERT Polska przestrzegał przed najnowszą formą ataku , która polega na tym, że cyberprzestępcy wysyłają nam SMS o konieczności aktualizacji aplikacji mobilnej banku Santander. Jak wyjaśniają eksperci, wszystko to ma na celu uniknięcie blokady konta. Pod żadnym pozorem nie należy postępować zgodnie z tą wiadomością.
ZOBACZ: Koszmarny wypadek. Młodzi ludzie zginęli w płonącym samochodzie
Klienci stracą dostęp do konta. Komunikat Santander Bank
CERT Polska ostrzega klientów banku Santander przed wiadomościami od oszustów. W fałszywym komunikacie są oni zachęcani do udzielenia dostępu do bankowości online, dzięki czemu przestępcy mieliby zyskać dostęp do naszych oszczędności.
Regularnie ostrzegamy przed tym zagrożeniem, a dziś chcemy zwrócić uwagę klientów banku Santander. Wiadomość SMS o konieczności aktualizacji aplikacji mobilnej banku Santander, by uniknąć blokady konta, to oszustwo. Zwracajcie uwagę na adresy stron, na których wpisujecie login i hasło do banku! A wiadomości SMS, które budzą Wasze podejrzenia, wysyłajcie nam na nr 8080 – przestrzega CERT.
We wtorek komunikat do klientów wydała z kolei sama instytucja, informując o poważnych utrudnieniach w korzystaniu z jego usług. Jak się okazuje, konieczna jest aktualizacja systemów, w wyniku której osoby posiadające konto w banku na pewien czas stracą dostęp do bankowości elektronicznej .
Dzień dobry, informujemy o pracach serwisowych w nocy z wtorku na środę (3/4 grudnia 2024 r.) w godzinach 22:00-6:00. W tym czasie nie będziesz mieć dostępu do aplikacji mobilnej i bankowości internetowej. Ich celem jest niezbędna aktualizacja systemów, aby zapewnić bezpieczeństwo, wygodę i stabilność działania bankowości elektronicznej. Przepraszamy za utrudnienia – czytamy w komunikacie Santander Consumer Banku.