Wyszukaj w serwisie
Goniec.pl > Wiadomości > Czekasz na paczkę przed świętami? InPost zwraca się z ważnym komunikatem
Krzysztof Idziak
Krzysztof Idziak 19.12.2025 15:25

Czekasz na paczkę przed świętami? InPost zwraca się z ważnym komunikatem

Czekasz na paczkę przed świętami? InPost zwraca się z ważnym komunikatem
@RBrzoska/X, Marek BAZAK/East News

Wielu Polaków z niepokojem spogląda na kalendarz, obawiając się, czy zamówione prezenty dotrą na czas przed Wigilią. W odpowiedzi na te wątpliwości Rafał Brzoska, prezes InPostu, opublikował w serwisie X na swoim profilu @RBrzoska pilny komunikat. Szef logistycznego giganta uspokaja klientów, deklarując konkretną datę graniczną nadania przesyłek oraz wprowadzając bezprecedensowe rozwiązanie dotyczące czasu pracy kurierów w samym okresie świątecznym.

  • Ostatni dzwonek na nadanie paczki: 22 grudnia
  • Wolna Wigilia dla tysięcy pracowników
  • Odpowiedź na medialne doniesienia o opóźnieniach
  • Logistyczne wsparcie dla największych marek

Ostatni dzwonek na nadanie paczki: 22 grudnia

Kluczową informacją dla wszystkich spóźnialskich jest termin gwarantowanej dostawy przed świętami. Rafał Brzoska ogłosił, że InPost już po raz siódmy z rzędu podejmuje się wyzwania „świątecznej gwarancji”. Aby mieć pewność, że upominek znajdzie się pod choinką, przesyłka musi zostać nadana najpóźniej w poniedziałek, 22 grudnia 2025 roku, do godziny 13:00. W niektórych strefach logistycznych czas ten jest wydłużony nawet do godziny 16:00, jednak eksperci radzą nie zwlekać do ostatniej minuty, by uniknąć niepotrzebnego stresu.

Przeczytaj także: https://www.biznesinfo.pl/bez-limitow-dochodowych-swiadczenia-z-mops-u-dla-wszystkich-sm-swkt-181225
 

Wolna Wigilia dla tysięcy pracowników

Tegoroczny komunikat prezesa InPostu wyróżnia się na tle konkurencji deklaracją dotyczącą dobrostanu pracowników. Jako jedyna firma w branży logistycznej na taką skalę, InPost ogłosił, że 24 grudnia będzie dla kurierów dniem wolnym. Wszystkie paczki nadane zgodnie z grudniowym harmonogramem mają zostać umieszczone w automatach Paczkomat najpóźniej we wtorek, 23 grudnia. Dzięki takiemu modelowi operacyjnemu tysiące osób odpowiedzialnych za dostawy będą mogły spędzić Wigilię z rodzinami, co Brzoska podkreślił jako priorytet firmy.

Odpowiedź na medialne doniesienia o opóźnieniach

Wpis w mediach społecznościowych jest również bezpośrednią reakcją na pojawiające się w sieci i prasie (m.in. w „Gazecie Wyborczej”) sygnały o rzekomych trudnościach logistycznych. Niektóre doniesienia sugerowały, że u wybranych sprzedawców na popularnych platformach, takich jak Allegro, czas na bezpieczne zakupy już minął. Szef InPostu stanowczo zdementował te obawy, wskazując, że dzięki wysokiej przepustowości sieci i zaawansowanej automatyzacji, system jest w stanie obsłużyć przedświąteczny szczyt paczkowy bez opóźnień.

 

 

Przeczytaj także: https://news.swiatgwiazd.pl/iga-lis-w-srodku-nocy-oglosila-ws-taco-hemingwaya-fani-w-szoku-nikt-sie-nie-spodziewal-mj-swmj-181225

Logistyczne wsparcie dla największych marek

Zapewnienia o terminowości obejmują nie tylko przesyłki prywatne, ale przede wszystkim miliony zamówień generowanych przez największych graczy e-commerce. Gwarancja dostawy dotyczy zakupów realizowanych w takich sklepach jak Amazon, Decathlon, Media Expert, X-KOM czy eobuwie. Partnerstwo z kluczowymi sieciami handlowymi sprawia, że klienci korzystający z usług InPostu mogą dokonywać zakupów „ostatniej szansy” z niemal stuprocentową pewnością, że ich zamówienia nie utkną w sortowniach podczas świątecznej przerwy.

Bądź na bieżąco - najważniejsze wiadomości z kraju i zagranicy
Google News Obserwuj w Google News
Tagi: Wigilia