Goniec.pl Fakty Biedronka od dziś wprowadza limity w swoich sklepach. Chodzi o podstawowy produkt
Photo by Fikri Rasyid on Unsplash

Biedronka od dziś wprowadza limity w swoich sklepach. Chodzi o podstawowy produkt

20 lipca 2022
Autor tekstu: Piotr Szczurowski

Do niebywałej sytuacji, która może najstarszym czytelnikom przypominać czasy Polskiej Republiki Ludowej, gdy dostęp do wielu towarów był ograniczony będzie dochodzić znacznie częściej. Od dziś w sklepach sieci Biedronka wprowadzono limity na sprzedaż popularnego produktu. Wielu Polaków na własnej skórze odczuje wprowadzone zmiany.

Biedronka wprowadza limity na zakup popularnego produktu

Jednym z takich produktów, który Polacy używają regularnie, jest cukier. Jak poinformował dzisiaj menadżer ds. komunikacji korporacyjnej w sieci Biedronka Marcin Hadaj, towar ten znajdzie się w limitowanej sprzedaży.

- W celu zapewnienia dostępności naszych klientów do jednego z podstawowych produktów, jakim jest cukier, zdecydowaliśmy się wprowadzić od 20 lipca 2022 roku limit sprzedaży tego produkt u - przekazał Interii Marcin Hadaj. To oznacza, że od środy 20 lipca na jeden paragon będzie można zakupić maksymalnie 10 kg produktu.

W komunikacie przesłanym do portalu Interia.pl Marcin Hadaj wyjaśnia, że decyzję spowodowały działania klientów, którzy " nabywali cukier w niedetalicznych ilościach ", przez co sieć miała problem z zapewnieniem stałej dostępności produktów.

- Na podstawie analizy paragonów można stwierdzić, że nabywcami są przedsiębiorcy, a nie gospodarstwa domowe. To najlepszy dowód atrakcyjności ceny cukru w sieci Biedronka - od 3,49 zł za kg w obecnej ofercie - argumentował decyzję przedstawiciel sieci. Decyzja firmy ma na celu "jak największe zapewnienie dostępności produktu dla wszystkich klientów".

Cukier jest jednym z wielu produktów, na którego braki skarżyli się klienci. Sieć uspokajała, że panuje nad sytuacją, ale problem z dostosowaniem rzeczywiście istnieje i jest spowodowany przerwami w łańcuchu dostaw.

- Biorąc pod uwagę bieżące uwarunkowania sektora handlowego w Polsce, wspólnie z naszymi dostawcami pracujemy nad efektywnymi rozwiązaniami w zakresie dostaw produktów do naszych sklepów - podkreślono w komunikacie.

Cały rynek boryka się aktualnie z przejściowymi wyzwaniami dla dostawców, w wielu kategoriach produktowych. Jednocześnie, mimo tych wyzwań, w ogólnej skali kraju service level dostaw w naszej sieci w lipcu br. poprawił się o 6 punktów procentowych, a robimy wszystko, by w najbliższym czasie zapewnić pełną dostępność towarów - zapewnił Marcin Hadaj w wydanym oświadczeniu.

Artykuły polecane przez Goniec.pl:

Obserwuj nas w
autor
Piotr Szczurowski

Od najmłodszych lat zainteresowany głównie motoryzacją. Od kilkunastu lat codziennie sprawdzam co nowego w branży - od lat na bieżąco.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@goniec.pl
wiadomości fakty społeczeństwo telewizja finanse rozrywka sport