Widzowie niezadowoleni z transmisji skoków narciarskich w TVN
Dla wszystkich było to coś nowego, ponieważ w telewizji publicznej na próżno było szukać czasu antenowego w trakcie konkursu zagospodarowanego w ten sposób. Widzowie obecnie dają znać o swoim niezadowoleniu na facebookowym profilu TVN.
- Dajcie sobie więcej reklam. Chętnie pooglądamy Leroy Merlin. Po to tu zawitaliśmy, przecież nie po oglądanie transmisji skoków i tabel wyników.
- Wasza transmisja z reklamami to przesada.
- Nie róbcie wstydu z tymi reklamami podczas konkursu.
- Ta reklama po 30 skoczkach gdy pokazują kto awansował do drugiej serii to jakaś żenada.
Widzowie, którzy włączyli dzisiaj TVN, aby obejrzeć skoki naszych reprezentantów mogli przeżyć niemałe zdziwienie. Po skokach 30 zawodników w pierwszej serii nastąpiła krótka przerwa, podczas której widzowie zobaczyli blok reklamowy.
To tylko kilka z wielu komentarzy, które w ostatnich kilkudziesięciu minutach ukazały się pod postami TVNu związanymi z dzisiejszym konkursem Pucharu Świata w skokach narciarskich. A Wy jak oceniacie debiut skoków w TVN?
TVN mierzy się właśnie z nie lada wyzwaniem. Po wielu latach hegemonii TVP, skoki narciarskie trafiły do żółto-niebieskiej stacji, która zaliczyła dzisiaj swój debiut z tym sportem. Niestety, nie wszystko poszło po myśli producentów transmisji.
Artykuły polecane przez redakcję Goniec.pl:
-
Oficer wywiadu ocenia dalsze działania Aleksandra Łukaszenki
-
Angela Merkel oskarżona przez Beatę Szydło o łamanie zasad UE
-
Prezydent Duda rozmawiał z prezydentem Niemiec. "Jesteśmy suwerennym państwem"
Jeżeli chcesz się podzielić informacjami ze swojego regionu, koniecznie napisz do nas na adres redakcja@goniec. pl
Źródło: Facebook, TVN