Ważny komunikat banku PKO BP. Każdy klient powinien o tym wiedzieć
PKO Bank Polski opublikował na swojej stronie internetowej ważny komunikat, który został skierowany do wszystkich klientów. W najbliższym czasie pojawią się trudności m.in. w dostępnie do serwisu internetowego i aplikacji mobilnej.
Ważny komunikat banku PKO BP
PKO Bank Polski to obecnie największa tego typu placówka w naszym kraju, która obsługuje ponad 12 mln klientów. Zdecydowana większość, bo aż 11,3 mln to podmioty obsługiwane w segmencie detalicznym. Dla porównania, na drugim miejscu znajduje się Bank Pekao, któremu zaufało niemal dwukrotnie mniej Polaków - 6,5 mln.
PKO BP ostatnio coraz częściej przesyła komunikaty swoim klientom. Całkiem niedawno ostrzegał przed oszustami, którzy próbują wykorzystać rożne sposoby, aby okradać innych. Teraz instytucja przesyła kolejne ważne powiadomienie.
ZOBACZ: Przeszedł na emeryturę w wieku 65 lat. ZUS wypłaca mu tyle, że może tylko załamać ręce
Bank PKO BP wydał pilny komunikat
Najnowszy komunikat PKO BP dotyczy planowanych prac technicznych, które mają na celu poprawienie jakości usług. Na najbliższy weekend bank zaplanował w sumie dwie przerwy, podczas których klienci będą zmagać się z wieloma trudnościami. Chodzi m.in. o korzystanie z serwisu internetowego IPKO i aplikacji mobilnej IKO.
ZOBACZ: Tyle przeciętnie zarabia Polak. GUS podał najnowsze dane
Te funkcje banku PKO BP nie będą działać
Pierwsza przerwa techniczna potrwa od soboty 16 listopada godz. 21:00 do niedzieli 17 listopada do godziny 6:00 rano. W tym czasie klienci mogą mieć problem z dostępem do następujących usług:
- serwisu internetowego iPKO
- aplikacji mobilnej IKO
- funkcji otwartej bankowości (Open Banking)
- serwisu www.pkobp.pl
- wysyłki faksów do banku
Z kolei w sobotę 16 listopada w godz. 21:00-23:59 mogą być chwilowe utrudnienia, niedzielę 17 listopada w godz. 00:00-06:00 będą niedostępne:
- serwis internetowy iPKO biznes
- aplikacja mobilna iPKO biznes
- serwis internetowy iPKO biznes Integra
W związku z niedogodnościami bank informuje klientów, aby wszelkie transakcje wykonali wcześniej. “Jeśli możesz, wykonaj wszystkie ważne transakcje wcześniej. Przepraszamy za utrudnienia” - napisano w komunikacie.