W poniedziałek do Biedronek ustawią się tłumy. Sklep znów rusza z hitową akcją, znamy szczegóły
Wspaniała wiadomość dla wielu klientów Biedronki, a przede wszystkim dzieci. Jeśli stęskniliście się za zbieraniem naklejek, które wymieniać można na pluszaki, wasze marzenia wkrótce się spełnią. Portugalska sieć właśnie ogłosiła, że “nadchodzi nowy gang”. Akcja rusza już w poniedziałek 28 sierpnia i coś nam mówi, że w sklepach znów zrobi się tłoczno.
Biedronka rusza z kolejnym "gangiem"
To jest hit! Zainicjowane przez Biedronkę akcje zbierania naklejek, które później można wymieniać na wybrane przez nas maskotki, szturmem wdarły się do serc Polaków i spowodowały, że do sklepów ruszyły jeszcze większe tłumy.
Portugalska sieć swoim pomysłem rzuciła na kolana pół Polski i wyzwała na pojedynek inne dyskonty , w tym Lidla, który też próbował kusić klientów podobnymi promocjami, ale nic z tego. Biedronkowe szaleństwo bije wszystkich na głowę i wcale nie zamierza zwalniać. W poniedziałek 28 sierpnia rusza kolejna promocja.
"Gang Mocniaków" od 28 sierpnia w sklepach
Po tym, jak ogromny sukces odniosły m.in. Gang Świeżaków, Gang Słodziaków, Gang Fajniaków, Gang Swojaków i Gang Bystrzaków, przyszedł czas na Gang Mocniaków.
- Już 28 sierpnia w Biedronce - nowy Gang! Przyjdź i sprawdź jego supermoc! - zachęca Biedronka na swoim profilu w sieci.
Sklep co prawda nie zdradza nazwy kolejnej ekipy pluszaków, jednak portal dlahandlu.pl dotarł do informacji, że znak towarowy “Gang Mocniaków” zgłoszono na samym początku czerwca do Urzędu Patentowego RP.
Zapewne i tym razem rozpocznie się prawdziwe szaleństwo, które przeniesie się także do sieci. A jakie maskotki zaoferuje nam Biedronka? I na to pytanie znamy odpowiedź.
Wiemy, jakie pluszaki można wymienić za naklejki
W ramach najnowszej edycji dyskont przygotował aż 11 różnych pluszaków, które można kolekcjonować w zamian za uzyskane za zakupy naklejki.
Są to: Woda Werka, Oranżada Ola, Dynia Dorotka, Banan Benek, Napój Norbert, Rogalik Radzio, Chleb Henio, Jajko Julek, Parówka Patrycja, Awokado Adaś oraz Krem Krzyś .
Zaznaczmy, że akcje promocyjno-lojalnościowe są organizowane przez Biedronkę już od 7 lat i cieszą się niesłabnącą popularnością. Przez pięć edycji rozdano już ponad 40 milionów maskotek i ponad 6 milionów książek z bohaterami gangów.
Źródło: dlahandlu.pl, Facebook