Sięgnął po popularny produkt z Lidla, a tam... fuj. Sklep gęsto się tłumaczy
Kilka dni temu pan Piotr wybrał się do Lidla na zakupy. W pewnym momencie omal nie kupiłby przeterminowanego produktu. Dokonał niecodziennego odkrycia. - Dobrze, że od jakiegoś czasu zawsze sprawdzam datę ważności - relacjonuje portalowi o2.pl, który poruszył sprawę. Lidl skomentował zaistniałą sytuację.
Niecodzienne odkrycie w Lidlu. Zauważył to w ostatniej chwili
Pan Piotr w liście do redakcji portalu o2.pl poinformował, że w ostatnich dniach spotkało go przykre rozczarowanie w Lidlu . Wybrał się do jednego ze sklepów tej sieci w miejscowości Nadarzyn. Robił standardowe zakupy, gdy w ostatniej chwili zauważył, że szynka, po którą sięga, jest przeterminowana. Jak relacjonuje, nie było to tylko jedno opakowanie, a cały karton. Data ważności produktu wskazywała 31 sierpnia 2024. Mężczyzna zakupy robił dwa dni później - 2 września. Na dowód wysłał również do redakcji zdjęcie, jakie zrobił. Jak tłumaczy się Lidl?
Lidl tłumaczy zaistniałą sytuację
Redakcja po otrzymaniu wiadomości od swojego czytelnika zwróciła się z prośbą o komentarz do Lidla. Przedstawiciele sklepu tłumaczą, że cała sytuacja to błąd ludzki i wynik niedopatrzenia ze strony pracowników sklepu.
Zapewniamy, że systemowo kształcimy naszą kadrę w temacie skutecznego zarządzania towarem - tłumaczy w odpowiedzi Aleksandra Robaszkiewicz, dyrektorka ds. Corporate Affairs and CSR Lidl Polska.
ZOBACZ: Śmiech przez łzy. Taki "plac zabaw" zbudował deweloper na wielkim blokowisku
Lidl zapewnia, że wszystkie towary, które trafiają do sklepów sieci, są poddawane "restrykcyjnej kontroli jakości". Sklep podkreśla również, że dba o jakość artykułów, a "także zachowanie sterylności i higieny podczas całego procesu produkcji".
Lidl chwali się sukcesami
Podczas trwającego w dniach 3-5 września Forum Ekonomicznego w Karpaczu firma Lidl przedstawiła raport dotyczący wpływu sieci na polską gospodarkę w roku ubiegłym. Jak wynika z przedstawionych danych, ponad 300 polskich dostawców w 2023 roku wyeksportowało swoje produkty w ramach marek własnych Lidla na 28 zagranicznych rynków. Łączna wartość eksportu wyniosła niemal 6,5 mld zł. W ciągu 6 lat eksport polskich produktów osiągnął ponad 25 mld zł. Jak wynika z przedstawionych danych, Lidl w Polsce zapłacił 2,7 mld zł podatków.
Sklep zaznacza, że na co dzień współpracuje z ponad 840 polskimi dostawcami. W swojej ofercie Lidl ma ok. 450 produktów z oznaczeniem "produkt polski".
ZOBACZ: Te osoby wcale nie są zwolnione z abonamentu RTV. Trzeba wiedzieć