Polska marka apeluje o pilny zwrot ubrań. "Zagraża bezpieczeństwu"
Ważna informacja od znanej marki odzieżowej. Firma postanowiła wycofać ze sprzedaży kilka produktów, które "nie spełniały standardów jakości”. Okazuje się, że ubrania i dodatki mogą zagrażać bezpieczeństwu dzieci. Oto, które produkty należy oddać do sklepu.
Znana marka wycofuje produkty
To oczywiście nie pierwszy raz, gdy znana polska marka decyduje się na wycofanie swoich produktów ze sprzedaży. Zwykle ma to miejsce w przypadku, gdy oferowane dobra nie spełniają określonych warunków lub zagrażają życiu i zdrowiu konsumentów. Tym razem z takim problemem spotkała się firma odzieżowa Reserved, która postanowiła wystosować specjalny apel do Polaków.
W związku z niespełnieniem standardów jakości Reserved, uprzejmie informujemy, że marka podjęła decyzję o wycofaniu poniższych produktów ze sprzedaży - można przeczytać w udostępnionym komunikacie.
Te produkty zostały wycofane ze sprzedaży
W udostępnionym komunikacie marka podkreśliła, że chodzi o kilka produktów, w które zaopatrzyć się zdążyło już setki Polaków. Mowa o odzieży i dodatkach noszących numery: 6929S-MLC, 644BF-59X, 855AH-02X, 704AG-04X, 700AG-04X . Z dostępnych informacji wynika, że wśród wycofanych ze sprzedaży dóbr znalazły się: bluza z kapturem, kolczyki i kostiumy kąpielowe. Ich zdjęcia znaleźć można na dole strony . W apelu firmy podkreślono, że należy zaprzestać korzystania ze wszystkich wymienionych produktów.
ZOBACZ: Awantura na spotkaniu z Karolem Nawrockim. Mocne spięcie z dziennikarzem
Swój komentarz w całej sprawie wystosować postanowił również Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKIK). W specjalnym wpisie podkreślono, że powodem, dla którego produkty zostały wycofane ze sprzedaży były m.in. wiszące sznurki. Zdaniem urzędników mogły one zagrażać bezpieczeństwu dzieci podczas zabawy.
Za wszelkie niedogodności wynikające z zaistniałej sytuacji serdecznie przepraszamy - czytamy w dalszej części komunikatu marki Reserved.
Co zrobić z wycofanymi produktami?
Warto dodać, że Reserved poinformowało również, co zrobić z przedmiotami, które już znalazły się w naszych szafach . Z komunikatu firmy wynika, że w takiej sytuacji należy udać się do najbliższego sklepu i dokonać zwrotu towaru. Pracownicy firmy zapewniają, że cały proces jest szybki i łatwy do wykonania. Także w przypadku, gdy klient nie posiada już dowodu zakupu.
ZOBACZ: Nagły zwrot akcji ws. Wigilii wolnej od pracy. Polacy nie będą zadowoleni
Marka informuje, że w takiej sytuacji należy wypełnić specjalny formularz , który ma obowiązek wydać pracownik sklepu. W przypadku zakupów drogą internetową wystarczy zalogować się na swoje konto i wybrać opcję “zwrot” lub ”reklamacja”. Po wybraniu odpowiedniej opcji powinna pojawić się dokładna instrukcja dalszego postępowania.