Odważne hasło reklamujące lody w Żninie. To hit polskiego internetu
Reklama dźwignią handlu to nieodzowna zasada znana wielu małym przedsiębiorcom, jednak mało który wykazuje się w tej materii dużą wyobraźnią i kreatywnością. Wyjątkiem jest właściciel lodziarni ze Żnina na Kujawach, który za sprawą odważnego hasła zapewnił sobie reklamę w całym kraju. Na jaki pomysł wpadł?
Lody sprzedają się jak pączki w Tłusty czwartek
Sezon wakacyjny to czas żniw nie tylko dla rolników, ale także osób parających się sprzedażą lodów. Zimne, kremowe i mokre przysmaki są nieodłącznym elementem na urlopach i podczas codziennych spacerów. Nie dziwi zatem, że w wielu lokalizacjach aż zaroiło się od lokali zachęcających do spróbowania ich mrożonych delicji.
Wielu przedsiębiorców nie musi w ogóle się reklamować, a klienci sami stawiają się w kolejce po lody. Są jednak i tacy, którzy chcą zmaksymalizować korzyści płynące z tego popytu, więc decydują się na oryginalne hasła reklamowe. Portal Moje Gniezno pokazał jedno z nich.
Reklama lodów ze Żnina hitem polskiego Internetu
Chociaż nie wiadomo, w której z miejskich kawiarni serwują lody okraszone znakomitą reklamą, to lokalni mieszkańcy na pewno już odkryli tę tajemnicę. Co przyciągnie ich do lodziarni? Hasło wymagające nie lada odwagi i poczucia humoru.
- Mamy lody tak zmrożone jak mózg twojego byłego - czytamy na tablicy jednego ze żnińskich lokali. Nie ma wątpliwości, że zacytowane hasło zwróci uwagę każdego przechodnia, który albo po cichu zakpi, albo z uśmiechem przyzna mu rację.
Jedno jest jednak pewne - wielu z nich na pewno pojawi się przed ladą z lodami i zamówi porcję, a więc cel marketingowy zostanie osiągnięty. Co na ten temat sądzą internauci?
Internauci zachwyceni hasłem reklamującym lody
Wirtualna społeczność była jednomyślna i doceniła właściciela za skuteczną reklamę swojej firmy. Mężczyźni wystosowali nawet żartobliwy apel, by następnym razem uwzględnić także ich ekspartnerki.
"A może raczej byłe? Szkoda, że nie mogę oznaczyć mojej ex", " Aż kusi, by dodać oznaczenie", "Świetny napis. Tak to się robi ", "Ciekawe i oryginalne hasło. Jadę do Żnina na lody, mam niedaleko " - czytamy w mediach społecznościowych. Co sądzicie o tej reklamie?