Goniec.pl Technologia Nie zrobisz zakupów przez internet, nie zalogujesz na konto. Czołowy bank wydał pilny komunikat
fot. KAPiF (zdj. ilustracyjne)

Nie zrobisz zakupów przez internet, nie zalogujesz na konto. Czołowy bank wydał pilny komunikat

26 listopada 2024
Autor tekstu: Bartłomiej Binaś

Bardzo ważna informacja dla znacznej części obywateli. W dniach 26 i 27 listopada mogą napotkać utrudnienia, chcąc wykonać przelew lub zalogować się do aplikacji mobilnej banku. Do klientów właśnie wysłano informację z wyjaśnieniami.

Ważna wiadomość z banku. Klienci nie zalogują się na konta

Awarie bankowości elektronicznej w ostatnich tygodniach nie są niestety rzadkim zjawiskiem. Taka sytuacja może przysporzyć nam nie lada problemów, zwłaszcza gdy musimy wykonać pilny przelew, opłacając ważną transakcję. Banki zazwyczaj odpowiednio wcześniej informują o utrudnieniach swoich klientów, aby odpowiednio ich do tego przygotować. Ważną informację do obywateli wysłał właśnie Santander Bank Polska. Dotyczy najbliższych godzin.

Ciężarówka wjechała pod pociąg. Jechało nim 125 osób, wszystkie służby w akcji
Nawet 600 zł dopłaty do rachunków za prąd od państwa. Trzeba mieć w domu ten sprzęt

Bank wydał ważny komunikat do klientów, będą utrudnienia

Jak informuje w wiadomości rozesłanej do swoich klientów Santander Bank Polska, już w najbliższych dniach pojawią się utrudnienia związane z bankowością elektroniczną oraz aplikacją mobilną.

Dzień dobry, informujemy o pracach serwisowych w nocy z wtorku na środę (26/27 listopada 2024 r.) w godzinach 22.00 – 6.00. W tym czasie nie będziesz mieć dostępu do aplikacji mobilnej i bankowości internetowej - czytamy.

Bank wyjaśnia, że celem takich działań jest "niezbędna aktualizacja systemów, aby zapewnić bezpieczeństwo, wygodę i stabilność działania bankowości elektronicznej".

Przepraszamy za utrudnienia - podkreśla w wiadomości Santander Consumer Bank.

ZOBACZ: ZUS wypłaci emeryturę po zmarłym. Takie warunki należy spełnić

1.png
fot. Goniec

Bank uspokaja klientów. Ich środki są bezpieczne

Santander Bank Polska wyjaśnia i uspokaja klientów na swojej stronie internetowej, że sytuacja, w której chwilowo nie można zalogować się do bankowości internetowej lub mobilnej, nie powinna wywoływać u nich niepotrzebnego stresu i niepokoju.

Twoje środki pozostają bezpieczne. Każdy bank posiada rozbudowany system zabezpieczeń, który chroni zarówno dane, jak i dostęp do konta. W sytuacjach awaryjnych banki wdrażają procedury kryzysowe, które minimalizują ryzyko nieautoryzowanego dostępu do środków - wyjaśnia bank.

Santander Bank Polska wyjaśnia również klientom różnicę między przerwą techniczną a awarią.

Przerwa techniczna to zaplanowane przez bank prace serwisowe, które wymagają wyłączenia bankowości elektronicznej. Najczęściej spowodowane są potrzebą wprowadzenia zmian i aktualizacji w ramach baz danych i serwisów bankowych np. certyfikatów bezpieczeństwa - czytamy. - Natomiast awaria powstaje w wyniku zdarzenia nieprzewidzianego np. niezaplanowanej niedostępności lub błędnego działania jakiegoś z elementów bankowości elektronicznej - tłumaczy bank.

Przerwy techniczne zazwyczaj odbywają się w godzinach nocnych, by jak najmniej ograniczyć klientom możliwość logowania się do aplikacji i bankowości.

ZOBACZ: ZUS wypłaci emeryturę po zmarłym. Takie warunki należy spełnić

Nawet 600 zł dopłaty do rachunków za prąd od państwa. Trzeba mieć w domu ten sprzęt
Pogoda na Boże Narodzenie zaskoczy wiele osób. Eksperci jasno pokazali, co się będzie działo
Obserwuj nas w
autor
Bartłomiej Binaś

Redaktor portalu Goniec.pl. Student dziennikarstwa i komunikacji społecznej. Jako redaktor Gońca dążę do tego, aby czytelnicy otrzymywali najważniejsze i najbardziej rzetelne informacje z Polski i świata. Interesuje się polityką, polską literaturą, a także sportami walki, w szczególności MMA. W wolnych chwilach zarywam noce dla gal UFC.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@goniec.pl
non-fiction wiadomości finanse technologia zdrowie rozrywka sport