Goniec.pl Finanse Nie robisz tej rzeczy w Biedronce? Stracisz podwójnie. Uwielbiana promocja Polaków została zmieniona
Wikimedia.org/Maksym Kozlenko; Creative Commons Attribution-Share Alike 4.0

Nie robisz tej rzeczy w Biedronce? Stracisz podwójnie. Uwielbiana promocja Polaków została zmieniona

7 lutego 2023
Autor tekstu: Agata Jaroszewska

Biedronka szaleje z promocjami. Każdy klient posiadający aplikację Biedronki może już korzystać z nowej oferty. Nie jedna personalizowana promocja, a aż dwie każdego dnia. Shakeomat przeszedł zmiany. Wydasz mniej pieniędzy, a kupisz więcej.

Biedronka nie zwalnia, promocja goni promocję

Biedronka każdy tydzień zaczyna od nowej oferty promocyjnej. Od poniedziałku 6 lutego sieć przeszła samą siebie i oferuje hity za prawdziwe grosze .

Wyposażysz łazienkę, kuchnię, a nawet przygotujesz dziecko do nowego semestru w szkole za niewielkie pieniądze. Biedronka nie powiedziała jednak ostatniego słowa w kwestii promocji.

Od poniedziałku 6 lutego w aplikacji Biedronki zaszły ogromne zmiany . Kluczowe są one dla wszystkich, którzy kochają promocje. Sieć nie zawiodła i tym razem zmodyfikowała zasady działania shakeomatu .

Shakemoat Biedronki, klienci go uwielbiają
Shakemoat Biedronki, klienci go uwielbiają

Shakeomat Biedronki: zmiany i więcej promocji dla klientów

Każdy, kto raz dziennie nie potrząsał telefonem w aplikacji Biedronki tracił wyjątkowe promocje przygotowane specjalnie dla niego. Od poniedziałku 6 lutego traci podwójnie .

To właśnie ten tydzień przyniósł ze sobą wielkie zmiany w shakeomacie Biedronki . - Z Shakeomatu korzysta codziennie prawie 9 na 10 użytkowników aplikacji Biedronka, którzy od momentu jej udostępniania, w maju ubiegłego roku, mogl i zaoszczędzić dzięki niej ponad 1,7 mld złotych - czytamy w komunikacie sieci.

Część klientów będzie zaskoczona, gdy przeczytała na ekranie swojego telefonu, że specjalna oferta z shakeomatu Biedronki pojawi się ponownie tego samego dnia. Do tej pory losowanie promocji możliwe było raz dziennie.

Od 6 lutego klienci Biedronki mogą trząść telefonem dwa razy dziennie . Shakeomat dwa razy na dobę przydzieli spersonalizowaną promocję . Zmiany docenią wszyscy, którzy kochają oszczędności , a Biedronka przekonuje, że to odpowiedź na potrzeby klientów.

Zmiany w shakeomacie Biedronki: dwie promocje jednego dnia
Zmiany w shakeomacie Biedronki: dwie promocje jednego dnia

- Dwa Shakeomaty w aplikacji Biedronki to, oprócz podwójnej dawki zabawy, kolejny krok w naszej misji codziennego pomagania naszym klientom w oszczędzaniu . Dzięki temu udogodnieniu, będą mogli skorzystać z promocji dwa razy częściej i cieszyć się jeszcze większymi oszczędnościami, przy okazji świetnie się bawiąc losując korzystne promocje - podkreśla Aleksandra Surdyk, starsza menedżerka ds. lojalności klientów i innowacji cyfrowych w sieci Biedronka.

Shakeomat: jak działa, o co chodzi?

Kiedy w połowie 2022 r. aplikacja Biedronki pojawiła się na rynku z miejsca zachwyciła klientów. Gazetki promocyjne, oferta sklepu, a nawet skanowanie cen produktów z poziomu telefonu sprawiła, że aplikacja biła rekordy popularności.

Jedną z najchętniej wykorzystywanych funkcji aplikacji Biedronki jest shakeomat. Prosta zabawa pozwala na ogromne oszczędności. Codziennie (dotychczas raz dziennie, od 6 lutego: dwa razy dziennie) można było potrząsnąć telefonem i "wytrząsnąć sobie" promocję .

Oferta z shakeomatu aktywna jest tylko w dany dzień i znika wraz z zamknięciem sklepów. Co ważne, w shakeomacie Biedronki znaleźć można nie tylko promocje. Klienci mogą otrzymywać również pieniądze . Mowa o specjalnych voucherach obniżających należną za zakupy kwotę.

Artykuły polecane przez Goniec.pl:

Źródło: goniec.pl, biedronka

Obserwuj nas w
autor
Agata Jaroszewska

Redaktorka portalu Goniec.pl. Studiowałam na Uniwersytecie Warszawskim oraz w Szkole Głównej Służby Pożarniczej. Interesuję się głównie problemami społecznymi oraz zagadnieniami związanymi z kulturą. W swojej pracy skupiam się na nagłaśnianiu ważnych i istotnych spraw w skali lokalnej, a do opisywanych spraw zawsze podchodzę bezstronnie. Moją pasją jest etnologia, szczególnie kwestie związane z kulturowym uwarunkowaniem społeczeństwa oraz dawne wierzenia. Szczególną uwagę przywiązuję do historii mówionej, gdzie nie ma jedynej i słusznej wersji wydarzeń historycznych. Przez trzy lata prowadziłam badania etnograficzne na terenie Ukrainy. Na Huculszczyźnie rozmawiałam ze świadkami historii na temat ich wspomnień o szkołach prowadzonych przez Polaków, czy prześladowaniu grekokatolików w czasie delegalizacji tego Kościoła na tamtejszych terenach.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@goniec.pl
non-fiction wiadomości finanse technologia zdrowie rozrywka sport