Mężczyzna zaparkował pod Lidlem. Pobrał bilet, a po chwili dostał mandat
Klient Lidla przy ulicy Bułgarskiej w Poznaniu otrzymał niespodziewany mandat za brak wymaganego biletu parkingowego. Kontroler upomniał mężczyznę karą pieniężną trzy minuty po pobraniu przez niego biletu. O niemiłym incydencie poinformował portal epoznan.pl.
Niesprawiedliwy mandat
Sytuacja rozegrała się przed sklepem Lidl umiejscowionym przy ulicy Bułgarskiej w Poznaniu. Poinformował o niej czytelnik portalu epoznan.pl.
- Apcoa znowu szaleje! Tym razem Bułgarska przy sklepie Lidl. Nie dość, że bilet był pobrany i włożony za szybę , to jestem prawie pewien, że "kontroler" mnie widział, jak kładę ten bilet na desce rozdzielczej - tłumaczył zdenerwowany pan Krzysztof w rozmowie z portalem.
Wściekłość pechowego klienta
Mężczyzna nie krył oburzenia zaistniałą sytuacją. - Czy oni myślą, że im wszystko wolno? Czy będą startowali w najbliższych wyborach i sprawdzają poziom bezczelności? Jedno jest pewne, parkingi Apcoa będę omijał szerokim łukiem - oznajmił.
Dodał, że podobnych incydentów jest znacznie więcej. - Tylko nagłośnienie takich przypadków może pomóc w zmianie podejścia tej firmy , która jakby nie patrzeć w Poznaniu obsługuje kilka tysięcy miejsc postojowych, a czytając codziennie epoznan.pl takie przypadki to norma - informował portal epoznan.pl.
Firma nadzorująca parkingi ukarana przez UOKiK
Dla potwierdzenia swoich słów Pan Krzysztof przesłał zdjęcie przedstawiające pobrany bilet, na którym widniała godzina 9:23 , a także mandat, wystawiony o godzinie 9:26 . Mężczyzna odwoła się od otrzymanej niesłusznie kary .
Co ciekawe kilka tygodni temu firma APCOA Parking Polska, nadzorująca parkingi m.in. przy sklepach Biedronka czy Lidl otrzymała od Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) karę za praktyki naruszające zbiorowe interesy konsumentów.
Śledź najnowsze newsy na Twitterze Gońca .
Źródło: epoznan.pl